31/12/2011

Gempar!!! - Ahli MCA Di Penang Keluar Parti Kerana Protes?


Keris dapat berita mengatakan akan ada beberapa cawangan MCA akan dibubarkan sekaligus ahli mereka akan keluar parti sebagai tanda tidak setuju dengan kepimpinan MCA Pusat dan MCA Pinang sendiri. Mereka ada membantah beberapa keputusan yang dilakukan oleh kepimpinan parti mereka. Masalah apa yang sedang berlaku akan Keris cuba bongkarkan.

Angin bertiup kencang tentang kawasan yang ingin keluar parti itu berada di DUN Batu Maung N37 yang juga merupakan kerusi UMNO, serta N35 Batu Uban dan N36 Pantai Jerejak. Sempat Keris hubungi beberapa orang rakan UMNO di Pulau Pinang dan mereka juga keliru mengapa ia terjadi sedangkan Penyelaras MCA Parlimen Bayan Baru di sana amat membantu dan sangat berjaya dalam mendekati rakyat.

Apakah punca sebenar mereka keluar parti? Apa kata Chua Soi Lek? Takkan DIAM je?. Isu hudud bukan main melompat! Jangan pandang kemelut ini sebagai suatu benda yang remeh!

Mengapa Keris sibuk?. Kerana Keris jentera Barisan Nasional dan mahu Barisan Nasional terus berbakti kepada rakyat!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Keris cuba siasat mengapa mereka keluar parti!.

1 ulasan:

  1. CSL X PERFORM TP HNYA TAU KONDEM ORG LAIN. DIA SEBIJIK VERSI ANUWAR..LIABILITI KPD BN BROO!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk