12/08/2014

Rafizi Dalam Keadaan Terdesak - Exco Selangor Baru Diumumkan Khalid?



Pengesahan mengenai lantikan ini belum lagi Keris terima kebenarannya. Mungkin tidak betul kerana Elizabeth Wong merupakan orang Khalid Ibrahim dan pro PAS. Kita tunggu apa keputusan sebenar kelak.

K7L : Orang Selangor untuk Negeri Selangor.. harap UMNO Selangor faham maksud itu juga..

7 ulasan:

  1. Lantaklah kalau nak ambil MONYET pun jadi Exco, janji air ada, sampah aku berangkat, lopak jalan raya bertampung, nyamuk aedes dibenteras.

    ReplyDelete
  2. Harap tski dapat melaksanakan tggungjawab dgn tidak lagi perlu meminta nasihat dgn sesiapa pun demi kesejahteraan rakyat selangor. Yang mana tidak perform dalam melaksanakan tugas baiklah digantikan dgn org lain.

    ReplyDelete
  3. betul dngt anon 14:53. i like!

    ReplyDelete
  4. Kerajaan Sel sprti "Keluarga 69". Mana ada dlm sejarah demokrasi dunia Presiden/PM/CM tidak ada Parti. Contoh yg ada Junta Tentera di Thailandf Mynmar yg lantik diri sendiri. Pelik tapi benar. PAS dah tahu, kalau tak sokong TSKI terbang jawatan Exco. BN/UMNO pasang jerat je. Korang ingat DAP & PKR boleh diam. Dasar "penyondol" DAP akan sondol korang smpai "ke akar umbi". Itu namanya Babi Hutan!.

    ReplyDelete
  5. SONDOL ... .TETAP . . .SONDOL. . . .KAH KAH KAH.....JGN TAK SONDOL SAMDOL. . . . .SAMDOL TETAP SAMDOL. . . . .KAH KAH KAH KAH 7X KAH.

    ReplyDelete
  6. Baguslah TSKI dah sepak terajang macai2 P'Gay'R dan DAPpigs yang kurang ajaq tu. Ambik mereka2 yang berkelibar saja. Yang penting nya ayaq ada, sampah berangkat, jalan bagi surface dan pusat2 hanyir DAPpigs tu tutup semua dan hantaq GRO2 tu semua balik Tanah Besaq....

    ReplyDelete
  7. Aparaa punya mainan si nuar ni,sekali gerak hilang 6 buah catur,semua officer bukan pawn,aiyooo

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk