08/08/2014

@IshamRais Hina Wanita Yang Belum Berkahwin - Masih Nak Sokong PR?




Biarpun berlainan ideologi politik dan tak puas hati dengan Faekah yang bermulut lancang. Tak pernah pula kami gelar dia wanita kurang seks. Itu penghinaan yang terlalu biadap dan tidak bertamadun.

Rasa macam hidup zaman jahiliyyah pula bila dengar Isham Rais cakap macam itu. Perlukah hina wanita yang belum berkahwin biarpun umur sudah senja? Cara Isham cakap tu menuju kepada ramai orang.

Dia kata dia nak tuduh Faekah sahaja tak boleh sebab dia cakap terlalu universal. Tapi inilah dia orang kanan Anwar yang menjaga puak radikal Pakatan. Tapi dia ini terlalu bodoh pemikirannya akibat merasa dirinya paling hebat.

Apapun rakyat fikirlah sendiri jika sahabat baik dan orang kanan Anwar sudah begini, agaknya Anwar bagaimana? Wan Azizah ingat baik sangat?

K7L : Kenapa dia ni balik Malaysia?

4 ulasan:

  1. dia ni tak berugama sebab tu cakap mcm tu, pernah tak nmpak dia pergi sembahyang jumaat, ada kah dia berpuasa,..walaupun itu urusan dia dgn tuhan tapi dia mana ada tuhan...sebab tu cakap ikut suka...tengok muka dia teringat peristiw 1974...a great liar, and a cowards, balik Malaysia pun sebab kerajaa umno kesian kat muka tak sudah ni,,he was a fugitive...kena tangkap dlm tandas di india..ada kenal ke dia

    ReplyDelete
  2. Muka macam si HOMO-SODOM ni sebiji mcm. SYAITAN! MENJIJIKKAN! Agaknya ANU/JUBOQ dia pun penuh KUDIS BERNANAH!

    Makcik Sambal Belacan

    ReplyDelete
  3. Rais iblis ni nama shj Melayu Islam tp mcm org tkde Agama. Org macam ini lama2 nanti akan jatuh paling hina di kalangan manusia. Cuma skrg dia masih sihat dia lupa diri.. dan hina sesiapa shj yg dia mahu..

    ReplyDelete
  4. dia ada bini ke, kalau ada kenapa nak caci orang lain, balik main bini lagi bagus,..bini pun tak puas sebab tengok muka tak sudah ni..dia ni gay lah mana ada bini, fugitive ramai bini sana sini bini bukan isteri,.. bayar duit masa main saja..kalau pandai kelentong FOC saja...nasib fugitive yang di selamatkan oleh kerajaan BN, kenal ke dia ni...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk