18/08/2014

Ini Tak Rasis Bagi DAP - Hanya Tulisan 'Bumiputera' Yang Rasis?

  
 

Fikirlah sendiri bagaimana puak-puak DAP ini mentarbiahkan orang-orang mereka. Apakah orang-orang PAS sudah buta dengan kuasa dengan janji bulan dan bintang? Hari ini berapa ramai orang Melayu yang menganggur di Selangor?

Apa yang Pakatan buat? Mereka bertelagah sampai ke sudah untuk menukar Menteri Besar walhal masalah di Selangor tidak dapat diselesaikan kerana kepingin kuasa lebih penting dari membantu rakyat.

Jika ada PRN, rakyat Selangor perlu rasa serik dan marah terhadap Pakatan. Kena ingat ya Speaker daripada DAP, Timbalan Speaker daripada PKR, MB PKR, Exco sahaj PAS? 

K7L : Tengok betul-betul..

5 ulasan:

  1. Bahasa Melayu dah lama diketepikan....ada Najib kisah...

    ReplyDelete
  2. Patut nya yg bawah sekali tu tulis High Hill Town tk pn tulisan cina...haprak punya cinabeng...tk reti nk berterima kasih

    ReplyDelete
  3. mungkin kilang khinzir kot atau kedai jual barang haram import dari china..bersangka baik

    ReplyDelete
  4. Adakah kerani Melayu kerja dengan cina boleh dapat gaji RM2000+++? Jangan harap!

    ReplyDelete
  5. Tak salah jugak iklan tu, apa akan berlaku kalau kerani yang nak dicari tu perlu melakukan tugasan diladang ternakan khinzir ? Bukan nya menyokong tapi sudah pastinya ada sebab sebab tertentu yang mereka hanya perlukan pekerja cina.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk