20/06/2014

Mike Tyson Lupa Dosa Lama - Cuba Ikut Syiah Mat Sabu? #PASesat



Bekas Naib Presiden UMNO, Muhammad Muhd Taib mendakwa UMNO tidak mampu mendidik umat Islam di negara ini menjadi insan yang dikehendaki oleh agama Islam kerana UMNO hanya tahu menyogok rakyat dengan hiburan yang melalaikan. Muhd Taib juga menuduh UMNO hanya mementingkan keduniaan semata-mata dengan membina prasarana tetapi melupakan tugas untuk mendidik rakyat kearah menyebarkan agama.

(Muahahahah... didik rakyat sebar agama dengan demonstrasi, kebencian dan memecah belahkan ummah...sokong LGBT, murtad, curi pasir...?)

Beliau mendakwa, UMNO hanya berminat membina jalan raya, jambatan dan membuat bangunan yang lebih bersifat fizikal semata-mata dan tidak yakin UMNO mampu membina manusia sejajar dengan apa yang dikehendaki agama.

(Muahahahaha... lebih baik bina jalan raya dari baring dan melalak atas jalan raya macam lembu weh)

"UMNO lebih berminat menyogok rakyat dengan hiburan. Sambut tahun baru dengan hiburan, sambut raya pun hiburan dan segala-galanya dengan hiburan. "Bagaimanapun kita hendak menjadikan bangsa Melayu lebih maju sehingga mampu menjadi pengembara yang boleh menyebarkan Islam ke seluruh dunia," katanya pada ceramah di Kedai Gual Ipoh.

(Muahahahaha...patutla engko dulu pi Ostolia mengembara bawak duit banyak-banyak...ko pergi Ostolia tu sebarkan Islam ke?...masa ko perintah Selangor dulu pun banyak hiburan, ko tak halang pun)

Muhd Taib mendakwa Kelantan harus dijadikan contoh pentadbiran terbaik berbanding negeri-negeri lain kerana pemimpin PAS Kelantan katanya amat bersih, jujur dan juga amanah. Katanya beliau mengenali Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pada 1990 semasa sama-sama menjadi ketua kerajaan negeri.

(Muahahahaha...Tak perlulah nak puji sangat pembangunan Kelantan di bawah Nik Ajiz tu. 23 tahun memerintah ramai yang berhijrah keluar sebab tak de kerja di negeri sendiri. 23 tahun perintah hudud ke mana... seludup plak yang banyak)


Menurutnya beliau menjadi Menteri Besar Selangor sejak 1986 sudah beberapa kali bertemu dengan Tok Guru itu yang disifatkannya sebagai seorang yang benar-benar mulia akhlaknya dalam mentadbir Kelantan menjadi negeri yang terbaik diantara negeri-negeri lain.

(Muahahahaha...Buat malu guna nama Serambi Mekah kalau jenayah semakin berleluasa, rogol bergilir-gilir sesedap rasa. Sedangkan Aceh pun dah laksanakan hudud sejak 2006, sedangkan di Mekah sendiri dah ada sistem monorel tapi PAS di Kelantan hanya tahu rompak balak untuk kroni)

"Sebab itulah saya tengok ada negeri-negeri lain yang turut mencontohi apa yang dilaksanakan di Kelantan," kata beliau. -UtaraNews.com

(Cukup-cukuplah mengipas PAS la wei, Ko kecewa sebab dipinggirkan UMNO dari menjadi calon PRU 13 lalu ko masuk PAS kerana nak cuci dosa...Nik Ajiz pun dah mengaku kesilapannya mentadbir Kelantan, ko bila plak nak mengaku salah tadbir Selangor dulu?)

Serambi Mekah atau Serambi Bermukah?

Gambar Hiasan: Rogol beramai-ramai menjadi trend terbaru di Kelantan di bawah pemerintahan PAS sepertimana berlaku di Ketereh baru-baru ini. 

K7L : Cakap tak serupa bikin..

4 ulasan:

  1. Bagus sgt kalau Mike Tyson dah insaf. tapi semua harta yang diambil secara tidak sah melalui kedudukan sbg Menteri Besar, jika ada harus dipulangkan kepada kerajaan. Itu hak rakyat...harapnya tiadalah.

    ReplyDelete
  2. DIA NI MELUDAH KE LANGIT NI ! ! !

    ReplyDelete
  3. Semua salah UMNO.. tp tk salah diri sendiri yg masa Allah beri kuasa dn kedudukan besar zaman beliau jd MB..zaman tu tiada internet buat apa pun rakyat sokong.. apakah beliau tanamkan modal Islam pd rakyat? hapuskan hiburan dan maksiat di Selangor yg merupakan Darul Maksiat?

    Inilah manusia2 yg bukan insaf tp semakin angkuh. Jika beliau sedar alangkah baik mengaku salah diri, dlu tak tegakkan Islam semasa berkuasa.. UMNO itu hanya parti.. dia itu manusia yg ada akal.. ada wang.. ada kemahuan tp kenapa tk bina Islam di Selangor seperti yg sepatutnya?

    Bila dh tiada kuasa baru nk ckp soal kebenaran tp masih salahkan org lain.

    ReplyDelete
  4. MANUSIA KECEWA CARI ALASAN TAKNAK MENGAKU SALAH SENDIRI

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk