25/09/2013

Kata-Kata Penutup @JamawiJaafar Di #WacanaBakalNKP Buatkan Perwakilan Kagum!



Malam tadi ramai perwakilan hadir ke bangunan UMNO Ampang. Untuk apa mereka berpusu-pusu hadir? Mereka hadir untuk mendengar serta menilai sendiri calon-calon Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysian berdiskusi dan melontarkan pandangan masing-masing.

Rata-rata daripada mereka berpuashati dengan cara dan gaya setiap calon berhujah. Masing-masing punyai kredibiliti tersendiri yang perlu dinilai oleh perwakilan sebelum diundi pada 12 Oktober nanti.


Ada banyak pendapat yang dilontarkan setiap panel yang hadir membuatkan sesi wacana tersebut tidak bosan. Apa yang menarik pada Wacana tersebut, usai mereka berdiskusi ramai yang mengulangi ayat yang disebut oleh salah seorang calon Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

"Walaupun saya tidak sehebat Saudara Lokman Adam untuk berkata-kata dan tidak pandai berniaga seperti Saudara Azwan, tetapi saya mampu menyumbang kepada Pemuda UMNO jika dipilih sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia"

Itu kata-kata penutup daripada Jamawi Jaafar yang membuatkan ramai perwakilan kagum serta merasai semangat perjuangan UMNO dalam dirinya yang tampak benar-benar mahu berkhidmat demi keutuhan Pemuda UMNO Malaysia.

Keris nak cakap sikit, rasanya malam tadi hanya Jamawi Jaafar seorang sahaja yang menyebut nama seorang lagi calon Naib Ketua Pemuda yang tidak menjadi panelis, Saudara Irwan. Begini barulah pertandingan adik beradik yang sihat!

K7L : #SayaPilihJamawi selepas dengar hujah beliau..

1 ulasan:

  1. Cakap je mmg la boleh..org nak tgk track record bukan kata2 indah je beb.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk