18/03/2014

Masalah Di Kajang - Apa PKR Buat 2008-2014? - Part 1 Denggi



Masalah yang berkaitan penyakit adalah amat serius bagi satu-satu kawasan. Lebih-lebih lagi kawasan yang diduduki lebih 40 000 orang. Hari ini di Kajang kes denggi meningkat setiap hari.

Kawasan terbabit adalah seperti di Jalan Besar, Jalan Semenyih, Jalan Hishamuddin dan Jalan Sungai Chua. Penduduk mahu langkah proaktif terutama di kawasan perumahan di Jalan Reko, Jalan Semenyih, Jalan Kampung Sungai Kantan serta Jalan Sungai Jelok agar tiada masalah bau dan pembiakan AEDES.

Jangan pula sampai petugas-petugas parti ada yang balik rumah bawa sekali wabak denggi. Apa yang PKR Buat 2008-2014? Mengapa baru hari ini masalah denggi dititikberatkan oleh PKR?

ADUN Kajang sebelum ini juga PKR bukan? Bagaimana masalah denggi boleh terjadi?

K7L : Tunggu part 2 pukul 5 nanti..

1 ulasan:

  1. Apa nak hairankan bila Majlis Perbandaran Kajang dah enam bulan tak bermesyuarat dan tak minat nak bincang masalah penduduk. Ada ADUN dipaksa letak jawatan konon untuk Kajang Move. Rupa rupanya untuk kepentingan peribadi. Apa yang Jijah boleh buat selain tageh simpati. Jam Omega pun dia tak jumpa

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk