20/03/2014

Kerja Kotor PKR Menjelang Hari Mengundi Dah Kantoi! #PRKKajang




Tidak berhenti sikap puak PKR ini untuk berpolitik cara kotor demi mendapatkan kuasa. Hari ini mereka yang sudah berada dalam keadaan terdesak telah merancang satu lagi taktik kotor untuk menang PRK Kajang.


Difahamkan sehari sebelum hari mengundi iaitu pada 22 Mac 2014, sekumpulan pasukan akan bergerak dalam kumpulan-kumpulan kecil mengenalpasti pengundi Melayu atas pagar di N25 Kajang. 

Mereka akan memberi wang sogokan dan memujuk supaya undi pada 23 Mac akan diberikan kepada calon PKR, Kak Wan Air Mata. Kemudian mereka juga akan menghasut beberapa kumpulan penyokong tegar PKR dari kaum Cina dan India untuk melakukan provokasi. 

Ia bertujuan untuk menakut-nakutkan penyokong Barisan Nasional supaya tidak keluar mengundi. Akan ada juga kumpulan yang menunggu di beberapa tempat bertujuan menghalang mereka yang memakai baju BN daripada bertugas dan mengundi.

Malam itu juga mereka membuat perancangan untuk mengawal dan mengawasi PDM dengan alasan bimbang Barisan Nasional akan membuat sabotaj walhal mereka akan memaksa orang mengundi PKR di PDM tersebut.


Dalang gerakan ini tidak lain tidak bukan Macai yang tak dapat tempat dalam PKR iaitu Cegubard dan Sam Ketot yang bakal diganti pada pemilihan kali ini.Ini semua kerja nak nama. 

Mereka juga akan berjumpa dengan penyokong PAS dan memberi wang sogokan demi memastikan undi dari PAS dapat diberikan kepada PKR. Ia berkaitan isu saman RM 2juta oleh ahli PKR terhadap Haji Hadi yang juga presiden PAS.

K7L : Jijik bukan cara mereka meraih undi?

3 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk