08/07/2015

Islam Ajaran DAP - Campur Bukan Mahram Dalam Majlis Berunsur Islam?


  

Difahamkan gambar ini daripada majlis berbuka puasa DAP. Apa yang tak menariknya, gambar ini boleh menimbulkan fitnah. Serta sebagai Melayu-Islam, jauh sekali untuk kita berkongsi talam dengan lelaki bukan mahram. Sekalipun nak tunjuk perpaduan, bukan ini caranya.

Nampak Keris seperti kolot tetapi tahukah anda ajaran 'terbuka' ini akan menghakis iman dan memesongkan akidah sedikit demi sedkit? Apa yang DAP mahu sekarang adalah anak muda Melayu-Islam menerima keterbukaan.

Ini baru sedikit, entah apa pula lagi selepas ini. Sebab itu rakyat Malaysia khususnya Melayu kena berhati-hati dengan ikon-ikon boneka DAP yang dipergunakan untuk bermain minda. Segalanya akan nampak 'Okay' dan 'Tak apa boleh buat' untuk memastikan Islam tidak kuat.

Ingat, DAP adalah orang yang menentang Hudud. Kenapa mereka serius dalam melawan hudud biarpun dilaksanakan di Kelantan yang DAP tiada kepentingan? Kerana mereka tahu Hudud mapu menyatukan rakyat Malaysia.



K7L : Apapun hati-hati..

4 ulasan:

  1. Org yg ngaku Islam, join DAP, beri wala' kepimpinan kpd yg bukan Islam, sedang bnyk lagi parti yg pimpinannya umat Islam, itu pun sudah menjejaskan akidah, tak kiralah berpurdah berjubah sekalipun.

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya Tuhan telah memberitahui kpd kita bahawa akhirnya nanti umat Islam akan terbahagi kpd 73 kelompok/kefahaman, dan hanya satu yg diterima disisiNya.
    Jadi soalannya skrg, utk kita fikir dan fahamkan ...

    APAKAH KRITERIA DAN BAGAIMANAKAH ALLAH SWT MENILAI UMAT MUHAMMAD SAW SEHINGGA LAYAK DITERIMA SBG "HAMBANYA"?

    Kalau boleh faham soalan diatas, tak akan rasa pelik melihat apa yg dilakukan pemimpin DAP dan diamalkan oleh ahli-ahli 'Islam' DAP.

    hint: "Ya ayyatuhan nafsul mutamainnah irjii ...."

    ReplyDelete
  3. Yg bodohnya org melayu islam dlm Dap.Mereka sendiri jahil hukum hakam islam.Hanya jadi boneka yg diperbudakan olih kaum kafir utk jawatan dan populariti.

    ReplyDelete
  4. Si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 memang puak KEPARAT GILABABI!

    Esok, mungkin SEKS-BEBAS pual termasuk antara puak HOMO pula akan di'halal'kan si puaka-puaka PENGGANAS KAPIRDAJAL-amat-KEPARAT ni - sewenangnya nak PAKSA ISLAM/umatnya TUNDUK pd. ajaran BINATANG BUAS si pengikut SYAITAN ni?! PI MAMPOS si BANGKAI-BANGKAI BABI ni dari NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk