28/07/2015

Akhirnya - Gani Patail 'Berjaya' Digantikan Dengan AG Yang Baru!





Peguam Negara Tan Sri Abdul Ghani Patail telah ditamatkan perkhidmatan beliau berkuatkuasa 27 Julai 2015 kerana atas sebab-sebabkesihatan yang tidak dinyatakan secara details melalui penyebaran tweet dari Bernama. 

Sumber yang sama merujuk daripada kenyataan Ketua Setiausaha Negara juga turut menamakan bekas Hakim Mahkamah Persekutuan, Tan Sri Mohamed Apandi Ali telah dilantik pada tarikh yang sama sebagai Peguam Negara yang baru.

 

K7L : Banyak yang berlaku hari ini?..

6 ulasan:

  1. Besar harapan agar Ketua Peguam yg baru ni jauh lebih baik dan effisyen berbanding yg lama.

    ReplyDelete
  2. Too many changes in too many circumstances.

    ReplyDelete
  3. SYUKUR ALHAMDULILLAH! Aku memang dah MUAK dgn. AGLIBERAL tu!

    Akibat PENGKHIANATAN puak LIBERAL, puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - dapat bermaharajalela, nak MENJATUHkan ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini; DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. PENJAGA Islam dan kaum Bumiputera, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita, IMDB/MARA/UMNO dll., YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib Tun Razak kita serta isteri, DS Rosmah Mansor; dan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!

    IMDB, MARA, TABUNG HAJI, FELDA, UMNO dan mana-mana insitusi-instusi/pemimipin yg. menjaga HAK dan KEBAJIKAN Bumiputera terutamanya Bumiputera Islam/Melayu memang mahu di JAHANAMkan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, yang memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Sebab itu kita mesti SELAMATkan PULAU PISANG kita yg. sungguh INDAH dan BESAR di JOHOR itu; dari diJAJAH sewenangnya SingaPORK-KEPARAT spt. Batu Puteh! Maka MENTERI PERTAHANAN, tolonglah CELIK dan TEGAS serta CEKAP sikit dlm. MEMPERTAHANkan KEDAULATAN NEGARA ISLAM kita ini!

    Nek Tempoyak

    ReplyDelete
  4. Dah tak boleh pertahankan najib...omputih cakap desperate attempt

    ReplyDelete
  5. Oi anon-KEPARAT 13.10, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO aahhh?!

    Yg. lu si puak TERORIS-TERORIS nak paksa YAB PM BUMIPUTERA ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal dan TUMBANGkan KERAJAAN kat NEGARA ISLAM kami ni - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM dan KERAJAAN kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

    PI MAMPOS lu punya ekoq kat JAMBAN TERORIS-TERORIS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari PUAKA-PUAKA si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO RASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!

    ReplyDelete
  6. Aku benci kapir laknatullah ... jgn melampau sangat ...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk