29/07/2015

Apa Kata Tan Sri Muhyiddin Pagi Tadi Kepada Ahli UMNO?



Penuh gila kata rakan yang pergi ke sana pagi tadi. Wartawan terlalu ramai termasuklah penyokong. Semua orang nak dengar apa kata TSMY. Dan Keris yakin pihak media terutaman media pembangkang mengharapkan satu ucapan yang memberi impak negatif kepada Perdana Menteri.

Ekoran Perdana Menteri membuat keputusan yang bersejarah dengan menggugurkan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepada seorang Timbalan Presiden UMNO, dilihat sangat sensasi dan panas.

Berita pasal TSMY macam goreng pisang panas. Sebab itu media pembangkang terutamanya cuba provok TSMY untuk mengeluarkan kenyataan berbaur kecaman namun mereka gagal. Apa kata Timbalan Presiden UMNO?

"Saya Akan Terus Berkhidmat Melalui Timbalan Presiden UMNO. Kepada Semua Penyokong Keutamaan Kita Ialah Parti. Janganlah Melakukan Perkara-Perkara Yang Boleh Memecah Belahkan Kita,Saya Akan Terus Menyokong YAB Presiden Dan MT Untuk Terus Memperkukuhkan Parti". - Tan Sri Haji Muhyiddin Yassin, Timbalan Presiden UMNO

 

Maka penerimaan rakyat amatlah penting. Perubahan ini memang meresahkan serta menimbulkan pelbagai persepsi. Semoga Allah melindungi Malaysia dan sila tolak segala fitnah.

K7L : Jangan biarkan pembangkang ambil kesempatan..

10 ulasan:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. kenyataan YAB TS Muhyiddin Yassin ini!

    Kalau BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. betul-betul CERDIK dan PERJUANGkan Islam/umatnya; dia akan sedaq betapa pentingnya waktu amat KRITIKAL ini, BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu mesti BERSATU, utk. MENENTANG habis-habisan strategi amat-DAJAL oleh puak PENDATANG TERORIS-TERORIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - yg. begitu galak tak habis-habis nak MENJATUHkan ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini; DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. PENJAGA Islam dan kaum Bumiputera, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita, IMDB/MARA/UMNO dll., YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib Tun Razak kita serta isteri, DS Rosmah Mansor; dan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!

    IMDB, MARA, TABUNG HAJI, FELDA, UMNO dan mana-mana insitusi-instusi/pemimipin yg. menjaga HAK dan KEBAJIKAN Bumiputera terutamanya Bumiputera Islam/Melayu memang mahu di JAHANAMkan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, yang memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Sebab itu kita mesti SELAMATkan PULAU PISANG kita yg. sungguh INDAH dan BESAR di JOHOR itu; dari diJAJAH sewenangnya SingaPORK-KEPARAT spt. Batu Puteh! Maka MENTERI PERTAHANAN, tolonglah CELIK dan TEGAS serta CEKAP sikit dlm. MEMPERTAHANkan KEDAULATAN NEGARA ISLAM kita ini!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. Trend singkirkan individu dari parti merupakan senjata paling berkesan untuk melenyapkan pengaruh individu tersebut dalam parti. DSAI dan Khalid Ibrahim pernah melalui ini semua.TSMY mungkin akan menagalami nasib yang sama.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah! Aku tabik hormat pada TS Muhyiddin Yassin. Ini lah gaya pemimpin Islam yang tulen. Yakinlah Allah SWT akan naikkan darjatnya jika benar apa yang diucapkannya.

    Pejuang tulen adalah sepertu TS Muhyiddin, matlamatnya ialah JEMAAH. Salam Hormat aku pada TS Muhyiddin.

    Pasti akan ada suatu kebaikan yang kita tak jangka. Pembangkang yg merupakan iblis2 bertopeng manusia pasti kecewa dengan sikap gentleman TS Muhyiddin.

    beliau meletakkan kesatuan dan kekuatan Jemaah sbg matlamat tertinggi.
    Semoga Allah SWT berkatinya. Ameen

    ReplyDelete
  4. Ini politik Najib dan Muhyiddin..depa ada deal lain..

    ReplyDelete
  5. Abd Rahman Harun29 July 2015 at 17:04

    Ini penjelmaan saorang negarawan,saorang individu anak bangsa, ahli kpd sabuah parti politik yg harus disanjung tinggi.Saorang yg beraklak mulia, tinggi dan dihormati kematanganya. Apa yg telah berlaku selama ini kpd tokoh2 yg lain, inilah ketikanya mereka akan jadi menjual diri kpd pembida yg tinggi tanpa mengira maruah, agama dan harga diri. SYABAS TSMY Allah akan melindungi TS dan keluarga

    ReplyDelete
  6. Ghb dan DAP puak yg paling kecewa. Ghb yg paling berasa terpukul sbb muhyidin dah ajaq depa cara berpolitik yg ada maruah.

    ReplyDelete
  7. Siapalah yang berpeluh peluh malam 2...hahahhahahahahahha

    ReplyDelete
  8. Siapalah yang berpeluh peluh malam 2...hahahhahahahahahha

    ReplyDelete
  9. Apahal video terbaru tu yg. dia SERANG reputasi YAB PM kita boleh dibiaqkan BERLELUASA tanpa sebarang BANTAHAN dari dia - seolah tak habis-habis MENIKAM pula YAB PM dari BELAKANG?! Sedangkan lihat KEBENARAN ini – di http://panggungopera.blogspot.com/2015/07/perkara-272-tsmy-jangan-buat-buat-tak.html , Perkara 27.2 ! TSMY jangan buat-buat tak tau dan lupa! GANJILnya "link" ini tak boleh buka di Google mahupun Yahoo - tapi pergi ke blog Anak Seberang di http://panggungopera.blogspot.com/ - dan lihat bawah tajuk “ Perkara 27.2 ! TSMY jangan buat-buat tak tau dan lupa!”

    Tengok cara dia cuba mengaitkan penggugurannya dgn. kritikan dia pd. IMDB kononnya - LICIK betul! Dan PENIPUANnya berterusan mengenai isu IMDB tu – lihat di http://riziqin.blogspot.com/2015/07/rahman-dahlan-dakwa-muhyiddin-yassin.html , Rahman Dahlan Dakwa Muhyiddin Yassin Berbohong Mengenai Buku Factsheet #FactCheck @mpkotabelud, Thursday, July 30, 2015!

    Itulah si puak DALANG-DUA-MUKA PENGKHIANAT dan GENGnya takkan boleh dipercayai! Bukan main berlagak BERUNDUR secara terhormat; tetapi tak habis-habis nak SERANG YAB PM kita!

    Aku syak ramai pemimipin Islam/Melayu yg. jadi PENGKHIANAT telah di"BLACKMAIL" - samada ke atas dirinya atau keluarganya olehsi PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS-PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

    Dan juga baru kita sedaq PERANCANGAN amat LICIK keturunan PENGKHIANAT tu disyaki nak MENGUASAI UMNO dan K'jaan melalui Kedah! Mcm. Kedah tu bapak dia punya! Bukan main lagi di majlis harijadi bapa dia baru-baru ini, dia dikelilingi si puak-omputih-KEPARAT berkostum termasuk dgn. pakaian-ala-puak SYAITAN, serta TAUKEH-TAUKEH PENJILAT dia!

    Org. KEDAH pilih UMNO utamanya, bukan pilih anak beranak PENGKHIANAT- yg. pandai BERPURA-PURA selama ni – maka ambil balik KEDAH dari keturunan PENGKHIANAT ni!

    Dan ingat tak PEMBUNUHAN KEJAM dlm peristiwa Memali tu - BUKA balik kes ni! Mungkin agaknya anak beranak PENGKHIANAT ni akan nak TUTUP mulut MEDIA! Dah tiba masanya MANGSA-MANGSA PEMBUNUHAN KEJAM ni dapat PEMBELAAN akhirnya!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  10. Nek tempoyak ko bole pegi meninngal jilakee...npk sgt lalang ..kat atas syukur kat bwh blasah tsmy. Bodo punya nek nk masuk kubo ape..dh la komen semua blog mcm suwey

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk