03/07/2015

Hudud Tiada Dalam Agenda PasMa

 


Hudud tiada dalam agenda parti politik baru yang akan ditubuhkan Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa).

Presidennya, Datuk Phahrolrazi Mohd. Zawawi berkata, keputusan tersebut diambil bagi memastikan perjuangan parti baru itu selari dengan ketetapan Dasar Bersama Pakatan Rakyat, yang tidak pernah bersetuju bersabit pelaksanaan hukum itu.




Haha! Apa cerita sekarang ini? Keris nak orang PAS jawab sikit pasal PasMa. Sebab asalnya orang PasMa juga daripada PAS. Mereka yang kalah dengarnya buat G18, kemudian PasMa pun nak buat juga. 

Apa ni? Siap kata tak mahu hudud. Kata perjuangkan hudud sejak daripada dahulu lagi? Ini masalah punya parti ke apa? Sekarang PasMa dah tunjuk belang mereka. Dah tunjuk pada dunia mereka memang tak mahu hudud.

Tinggal orang PAS yang sokong PasMa untuk fikir. Terus sokong atau teruskan hudud. Nak kata tak bagi hudud, dah lulus siap. Jadi nak apa lagi? Apapun PasMa dah buktikan mereka anti-PAS dan tidak sehaluan dengan gerakan PAS.

K7L : PasMa anti PAS..

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk