18/05/2015

Khalid Samad Dah Buka Baju Tak Sokong Team Ulama PAS?


 

Nampaknya semua dah mula mengorak langkah. Game pemilihan PAS sudah on! DAP sudah mula masuk jarum cucuk sana sini bagi jadi lagi huru-hara. Yang tak senang duduk pun ramai termasuk Timbalan Presiden yang mana pertembungan PANAS akan berlaku.

Apa yang orang tak tahu, memang wujud tangan ghaib di sebalik team liberal yang sedang cuba memperkemaskan kerusi masing-masing dan ada yang membuat cubaan 'naik pangkat' bagi memenuhi permintaan 'tangan ghaib' mereka.

Jika liberal menang maka PAS akan dikuasai sepenuhnya oleh pihak tertentu menjadikan team Ulama akan 'dikafan dan dikuburkan' terus. Apakah yang akan berlaku sekirang Team Liberal kalah?

Khalid S pun dah bagi hint. Memang PAS yang tidak dapat dipergunakan akan dibuang daripada PR seiring dan senada dengan beberapa pemimpin PAS yang memang menginginkan 'jalan sendiri' dalam politik.

PAS kini dah mula hilang arah tujuan lebih-lebih lagi selepas ketiadaan Arwah Nik Aziz. Tak apa. Kita tengok apa langkah seterusnya team liberal. Satu persatu dah mula tunjuk baju dan muka. 

Mungkin mereka sudah bersedia. Do or Die.

K7L : Lagi best dari pemilihan UMNO..

3 ulasan:

  1. Adm,baguskan org org PAS ni, demokratik, ada kebebasan penuh.teruskan perjuangan,menang jadi arang,kalah jadi debu.

    ReplyDelete
  2. Bagusla Khalid Samad dah buka bajunya untuk menunjukkan bulu dia yang sebenarnya kepada team ulamak. Kalau tidak siapa yang tahu apa yang selama ini sudah bersarang dibawah baju dan serbannya itu?

    ReplyDelete
  3. Camna puak libral ni boleh masuk PAS yek sedangkan motif politiknya berbaza.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk