19/05/2015

3 Fakta Pasal Tabung Haji Yang Rakyat Malaysia Perlu Tahu! @azeezputera


 

Keris memang tak faham dengan 1MDB dan keliru banyak sangat. Tapi bila dibabitkan dengan pelaburan oleh THP, Keris rasa tak adil sekiranya ada pihak menjadikan pelaburan tersebut untuk menjadi 'sebab' untuk menjadi punca kepada satu pendedahan.

Tak adil. Pada Keris, tak salah sekiranya beri peluang TH jana kawasan yang mungkin lebih baik dan Islamik daripada Bukit Bintang yang dibangunkan oleh YTL? Jadi apa masalah? Berikut ada tiga fakta tentang Tabung Haji yang kita perlu tahu sebelum ada buat keputusan tak bijak seperti nak keluarkan duit dari akaun Tabung Haji.



K7L : Kalau tak nak faham banyak pun at least faham sikit pun jadilah..

2 ulasan:

  1. Salam Bro,aku sokong TH.Tapi TH beli TRX tu tak kena masa,pulak tu diam-diam.Bila pecah berita sibuk berkuntau menafikan.Lepas tu merajuk nak jual semula.Tengok-tengok BD TH sama dengan BD !MDB.Mana rakyat tak mengamuk ?

    ReplyDelete
  2. Patutnya fakta#3 tulis juga harga 1mdb beli tanah daripada kerajaan...baru telus

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk