16/06/2014

Apa Kata Orang Kampung Kedah Pasal Airport Baru? @MukhrizMahathir @Mctheoryz



Di Kulim baru-baru ini kecoh di kedai-kedai kopi pasal MB nak buat airport baru. Siap ada yang jadi part time wartawan, juru ukur tanah n pilot. Haha! Semua bincang pasal Sidam, yang akan menjadi tapak lapangan terbang di Kedah.

Keris sempat juga bersembang dengan pakcik-pakcik yang minum pagi sementara menunggu rakan untuk bertolak ke Johor semalam. Rata-rata mereka setuju untuk ada lapangan terbang. Atas beberapa faktor antaranya :

1. Peluang pekerjaan
2. Mudah untuk orang Kedah naik kapal terbang
3. Majukan negeri Kedah

cuma biasalah puak PAS kata bazir. Tapi kesimpulannya ramai yang setuju dan mahu lihat cadangan itu terlaksana. Tahniah MB Kedah!

Jom sahabat join kami di Mukhriz Mahathir FC.. nak join KLIK LINK bawah ni.

K7L : Makin majulah Kedah..Selangor tu sedarlah cepat sikit kalau nak maju..

4 ulasan:

  1. Buat org melayu-Islam negeri Kedah, in shaa Allah airport baru ni bakal terlaksana 100% dibiayai oleh anak melayu tanpa perlunya pembiayaan bank. Tunggulah.. Kalau bapanya Che Det yakin dan anaknya juga yakin, hendaknya melayu kedah juga yakin...

    ReplyDelete
  2. Orang PAS semua tak kena. Dulu masa Tun buat kereta, aku semua kondem. Bila keluar depa pakai juga... Siap berebut bila plet PAS keluar. Hampas sungguh. ..

    ReplyDelete
  3. Org Kedah tengah dan selatan mmg tunggu sgt2 airport ni, skrg tak berbaloi nk naik kpterbg sbb transit dari kepala batas atau bayan lepas jauh. Airport ni boleh lonjakkan kemajuan sp, kulim, baling, merbok, yan. Jadi bagi Bagus1000X. Org pas pun nak, tapi malu2 kucin, sama mcm alim2 kucin la tu.

    ReplyDelete
  4. PAS bodoh piamj.
    Letak otak kt juboq !

    Maunya x bodoh, mat sabu kaki burit pun boleh p angkat jadi timbalan. Bukan bodoh lg dah. Dah tahap jahil

    Padan kena kencing dgn anwar. Hamba pelaq cina. X ada nilai langsung

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk