21/01/2018

#UndiRosak - Protes Mereka Yang Tidak Setuju Dengan PKR-PPBM


 

Ternyata keluarga Anwar Ibrahim telah membuat kesilapan palong besar dalam hidup mereka apabila bersetuju untuk menjadikan Mahathir sebagao calon Perdana Menteri PH. Biarpun dikokok hanya sementara, ramai yang selama ini menyokong PKR akan membuat undi rosak.

Izzah kini dengar cerita sudah tidak lagi berkempen di Lembah Pantai kerana bimbang dirinya kalah akibat protes reformis 1998. KL ini penuh dengan reformis suatu ketika dahulu dan Izzah sendiri digelar Puteri Reformasi waktu itu.

Tetapi kita akan lihat ramai yang akan tumbang kerana keputusan mereka untuk menerima masuk malahan seolah-olah meletakkan Mahathir sebagai 'kepala paling besar' dalam Pakatan Harapan biarpun dia bukan Presiden PPBM.

Kita tunggu dan lihat ramai yang akan mengalami 'panic disorder' selepas kiraan undi dilakukan. Reformasi 1998 hanya dongengan atau perjuangan PKR? Ingat tak Deklarasi Permatang Pauh dan pekikan Undur Mahathir daripada Anwar?

K7L : Sehingga hari ini masih bergema jeritan Undur Mahathir...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk