31/01/2018

Abang Syed Saddiq Gay? - Mahathir Tak Buat Macam Anwar?



"GAY ARE AS BLESSED AND BEAUTIFUL AS ANY HUMAN BEING ON EARTH" Kata Syed Abdullah, abang kandung kepada Ketua Pemuda PARTI BERSATU, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman. Menurut Syed Abdullah lagi, kalau tak support LGBT, kita tidak dianggap sebagai "intelligent people".



Padahal Allah melaknat golongan manusia yang mengamalkan seks songsang begini.

Dari Ibnu Abbas radhiyallahu anhuma, Nabi ﷺ bersabda.

"Allah melaknat siapa sahaja yang melakukan seperti perbuatan kaum Luth, (baginda mengulanginya sebanyak 3 kali)" [HR Nasa'i dalam As-Sunan Al-Kubra IV/322 no. 7337].

Rasullullah ﷺ bersabda lagi,

"Barangsiapa yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Luth, maka bunuhlah kedua pelakunya." [HR Tirmidzi 1456, Abu Dawud 4462, Ibnu Majah 2561 dan Ahmad 2727].


Di mana yang kata blessed tu? Di mana yang kata "intelligent people" apabila Allah sudah laknat? Kena laknat 3 kali pula tu. Bahkan Nabi ﷺ kata pelaku kaum Luth ini perlu dibunuh tidak kira samada dia giver ka receiver ka atau apa ka.

 Blessed? Intelligent people? Kalau taubat dan kembali kepada agama baru la blessed dan intelligent.

Sumber : Tun Carlos dan Abu Aqif

Sekarang mari kita lihat apa kata Mahathir pasal Anwar!



K7L : Apa Mahathir nak kata?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk