29/01/2018

Kenapa Mukhriz Malu Dan Takut Mengaku Anak Malaysia?




Isu Mukriz malu mengaku dia rakyat Malaysia akan berpanjangan. Apatah lagi dia mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia bukan Perdana Menteri Brunei. Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa.

Mukriz memang patut malu untuk mengaku dia orang Malaysia kerana segala tuduhan pembangkang selama ini terbukti fitnah dan bohong. Isu 40K Bangla jadi pengundi hantu, isu ringgit jatuh, isu ekonomi Malaysia teruk, Malaysia negara bankrap, wang 1MDB dicuri dan lain lain ternyata adalah cerita bohong. Mana nak sorok muka.

Dia takut dan malu kalau yang bertanya itu ialah orang Arab di Mekah dan Madinah. Mana mungkin Arab Saudi akan melabur di Penggerang kalau Malaysia negara gagal. Kalau Malaysia negara gagal dan kucar kacir, takkan pelabur asing termasuk Arab Saudi datang ke Malaysia. Malaysia kini tersenarai sebagai negara ke 3 teraman di Asia dan ke 26 di dunia.

Mukriz lagi malu kalau orang Arab tahu personaliti yang mereka tanya itu bernama Mukriz Mahathir. Apa dia nak jawab kalau mereka tanya “kenapa berbohong sedangkan kamu berangan untuk jadi Perdana Menteri Malaysia”. 


Dan apa pula mahu dijawab jika ditanya tentang hutang 1MDB sedangakan hutang jangka pendek sebanyak RM 18 Bilion telah pun dibayar. Projek TRX dan Bandar Malaysia pun sedang rancak dilaksanakan. 

Bagaimana pula kalau ditanya sumber kekayaan Mukriz dan adik beradiknya. Kalau mahu menentang rasuah kenapa senyap mengenai skandal rasuah di Pulau Pinang.

Mukriz takut dimalukan. Justeru lebih baik dia tidak mengaku orang Malaysia. Lemahnya jati diri bakal Perdana Menteri negara antah-berantah ini.

Sumber : Mohd Puad Zarkashi

K7L : Sedih aku pasal boboi ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk