11/04/2016

Malu Bila Drama 'Digari' Gagal - Rafizi Ugut Nak Saman KPN?




Rafizi marah apabila tindakannya meletakkan tangan ke belakang seolah-olah digari pihak polis ketika hadir di Mahkamah Majistret Putrajaya baru-baru ini menjadi isu besar serta tersebar di dalam media sosial.


Maka ramailah yang marah dan mengatakan dia pembohong. Dia yang tidak menyangka dramanya akan terkantoi mula buat pasal dan memberi amaran akan menyaman Ketua Polis Negara, Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar supaya tidak lagi mengungkit perkara itu atau berhadapan dengan tindakan saman.

“Saya berharap Khalid tidak mengulangi apa-apa kenyataan yang memberi gambaran saya berbohong atau berlakon mengenai peristiwa gari. Jika beliau mengulanginya, saya akan rujuk perkara itu kepada peguam-peguam saya untuk memulakan tindakan undang-undang,” - Rafizi

Haha! Ini betul punya lawak. Sendiri yang buat kelakar selepas itu cuba nak alih isu sampai nak saman Ketua Polis Negara. Jadi dia nak beritahu seluruh Malaysia kalau Ketua Polis Negara pun dia berani nak saman, orang awam pun dia akan saman.

Tapi kita nak bagitahu dekat Rafizi, #RightIsRight dan #WrongIsWrong. Lakonan kau yang salah maka orang marahlah. Tak perlu melatah kuat sangat. Siapa suruh buat drama? Tanggung nasib bila kantoi.

Mari tengok video kantoi Rafizi ini :




K7L : Dasar parti pembohong.. simpan pemimpin pembohong...

1 ulasan:

  1. Case closed confirm blogger putramerdeka.blogspot.com adalah Red Bean Army.. dibayar LGE...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk