13/04/2016

PKR Tuduh Hospital Tak Siap? - Hospital Petrajaya Bakal Siap 2016!



Sempena Pilihanraya Sarawak yang akan berlangsung tak lama lagi. Kita dah mula degar fitnah-fitnah dan 'bunyi orang cari salah' akan berkumandang di Sarawak dan bawa ke Semenanjung.

Dakwaan beberapa pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) bahawa projek Hospital Petra Jaya hanya janji kosong kerajaan, tidak benar dan membuktikan pembangkang sudah ketandusan modal menjelang Pilihan Raya Negeri (PRN) akan datang.

Kini PKR sudah tak keruan dan tidak mempunyai modal lagi menjelang PRN akan datang ekoran prestasi cemerlang ditunjukkan Ketua Menteri Datuk Patinggi Tan Sri Adenan Satem.


Hospital Petra Jaya kini masih dalam pembinaan serta mengikut jadual asal siap dan beroperasi menjelang 2017 manakala Hospital Sarikei sudah pun siap dibina dan sudah beroperasi sejak 2005.

See Chee How yang cakap banyak tapi tak tahu menahu sila periksa sendiri tapak. Jangan cuba buat modal yang akhirnya mengagalkan diri sendiri. Inilah sikap PKR. Tak kira dimana mereka berada, berbohong adalah displin nombor satu mereka.

Bersama Membangunkan Sarawak!..

K7L : Dah siap Hospital tu kalau ada wad gila boleh masukkan mereka yang gila kuasa macam orag PKR tu...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk