14/04/2016

Laraskan 'Senjata' Khas Kepada Pembangkang! - DAP Mula Goyang Di Sarawak?


 

Ketua Menteri, Tan Sri Adenan Satem mahu semua parti komponen BN dan parti mesra-BN supaya menghentikan perbalahan sesama sendiri sekiranya mahu menang pilihan raya negeri akan datang.

Mengesahkan bahawa senarai calon untuk kesemua 82 kerusi DUN di peringkat akhir perbincangan, Adenan mahu semua parti menumpukan tenaga dan perhatian menumpaskan cabaran Pembangkang.

" Kini dengan sebahagian besar calon telah diselesaikan, saya mahu semua supaya berhenti tembak-menembak sesama kita, dan laraskan ke arah Pembangkang. Saya tidak mahu dengar lagi perbalahan antara kita,” - TS Adenan Satem

Ini cara terbaik untuk memastikan tiada unsur mahu menang tapi lihat kawan kalah seperti PKR dan DAP di Sarawak. Tahukah anda DAP merancang untuk mengurangkan kerusi PKR supaya PKR terus tunduk kepada DAP?

Kegagalan PKR untuk meraih kerusi akan dijadikan modal untu mengetuai secara penuh dalam Pakatan Harapan. Selama hari ini pun semuanya berlaku tanpa kita sedari sebenarnya DAP sudah pun menjadi 'ketua' di sebalik bayang.

K7L : Hidup BN!

1 ulasan:

  1. http://www.masterdedah.com/2016/04/rahsia-besar-sprm-terdedah-melengahkan.html

    Dahsyatnya kejahatan dan khianat pegawai dalaman SPRM.


    Paling kena awasi ialah Dato Shukri dan Dato Bahri bini dua tu. Sekarang makin jelas kenapa mereka beria2 mahu AG dkwa DS Najib setelah mereka yang bocorkan maklumat pada pihak asing.

    Semoga Allah melaknat mereka2 ini. Harap Pagar Pagar makan padi!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk