20/06/2014

Bapok Tak Guna @azwanhjali Mencarut Orang Dalam Twitter - Adik @AzminAli Kan?



Dari Kedah Ke KL yang kini bertukar prospek dari seorang penulis politik kepada penganalisa artis tanah air. Haha!

Siapa la tak kenal si Azwan Ali ni kan? Pengacara propa mulut laser yang menyakitkan hati orang. Lani, dah tak laku masuk TV, dia dok laser kat twitter la pulak.

Status Twitter Azwan Ali sememangnya sering menjadi perhatian ramai. Saban hari, ada sahaja isu yang diketengahkan oleh pengacara tersebut.

Namun, beberapa status yang dimuatnaik oleh Azwan menarik perhatian kami. Malah, ia dipercayai dibalas semula dengan sindiran sinis oleh Adibah Noor.
Ha..Kalau anda memang Twitter freak dan rajin follow artis, sudah pasti anda pun dapat menghidu perkara yang sama. Tapi apa yang berlaku sebenarnya?



Antara status ‘panas’ Twitter Azwan Ali

Apa sudah jadi? Tak tahu daripada mana puncanya, suasana hangat ini dikatakan bermula apabila kedua mereka menghadiri sebuah majlis rancangan Ramadhan di RTM.

Adibah Noor juga dilihat seakan-akan tidak mengalah dan membalas status Twitter tersebut dengan sindiran yang tidak kurang pedasnya.



Ha.. berlawan kata sinis nampak. Ada tak sesiapa kat sini dapat agak ataupun nak teka apa sebenarnya punca ‘perang dingin’ antara dua bintang terkemuka ini?

Tentu ada salah faham di set, kemudian diluahkan pula di twitter. he he he..

Tapi sesiapa pun akan menyampah dengan Azwan Ali tu.. diva pala angguk dia.

K7L : Geng jangan lupa LIKE page MukhrizMahathir FC klik http://www.facebook.com/MukhrizMahathirFC

11 ulasan:

  1. Apasal la makin tua spesis bapok ni makin gelap hati dan mulut. Rasa hebat sgt sbb mampu beli dan tenyeh gincu kt bibir yg dh jd mcm longkang. Dulu2 ok jugak, skrg nmpk semakin kureng dr segi adab tatasusila. Main sondol dh mcm khinzir cari cacing dlm tanah. Kesian dgn makhluk ini yg nmpak mcm kurang kasih sayang.

    ReplyDelete
  2. azwan ali...
    dulu br blk dr umrah, bkn main lg dpn tv buat kenyataan x akn mencarut lg, x akn bermusuh2an dgn mana-mana artis, pokoknya mangkuk ni bnr2 brtekad utk berbaik2 dgn semua org malah gaya/cara dia seolah2 ada unsur2 nk brsumpah gamaknya masa tu utk hijrah dr penampilan kewanitaan ke lelaki sejati.. amboi.. amboi.. amboi..
    apa sdh jadi.........
    spesis mcm ini mmng diakui msh ujud..
    klu stakat rakan artis, kata nista sindiran sinis maki hamun aku x heran... mak kandung dia sendiri pun masa terjatuh semasa majlis kahwin umi dia cerca, apatah lg org yg x berkaitan darah keturunan dia...
    "HANJJJJ"... pasti ada yg tau "hanjjjj" ni kan... HANJING.
    sebnrnya sesiapa yg mengANJINGkan org, diri dia sendiri yg mcm ANJING... kan kah.....!
    atau dia ni esok akn mati sbb di gigit ANJING...

    ReplyDelete
  3. TAK GUNA PERGI MELAKUKAN UMRAH TETAPI PERANGAI TAK BERUBAH....SEKIRANYA SUDAH MENEMPUH UMUR 40 TETAPI MASIH MASIH TAK BERUBAH AKAN PERANGAI MAKA AKAN KEKAL LAH SEHINGGA KE AKHIR HAYAT....DARI IUT BELAJAR-BELAJARLAH BERTAUBAT SEMASA MASIH DIBERIKAN NYAWA OLEH ALLAH YANG MAHA KUASA

    INGAT PEMBALASAN DRPD ALLAH YANG MAHA KUASA TIDAK SEMESTINYA DI DUNIA INI TETAPI DI AKHIRAT NANTI..........BALASAN MENGHINA SESEORANG MANUASIA AKAN DITERIMA OLEH ORANG YANG KUAT MENGHINA DIDUNIA INI...........

    ReplyDelete
  4. aku meluat betui kat bapok ni.

    ReplyDelete
  5. Punca perang dingin?...apalagi,jelous la tu...orang lain makin laku,makin banyak job..dia pulak dah nak masuk lori sampah ..nak longgok kat tempat pelupusan.

    ReplyDelete
  6. Respond Adibah Noor ada kelas!!! Yang sorang lagi tu cuba bawa bertaubat. Kalau dah time out atau game-over, do go peacefully and with head high.

    ReplyDelete
  7. Keluarga Si Ali yang SONGSANG lagi MENYONGSANGKAN!!

    ReplyDelete
  8. Bapok tua nak mampos. Mulut celupar sial.

    Gua respek Adibah Noor sejak dia menyanyi di pertandingan anjuran Nescafe dulu.

    ReplyDelete
  9. Sebab tu bila nak nikah / kahwin ..
    kena check dulu BAKA MANA..
    DARI YANG BAIK BAIK @ SEBALIKNYA ..
    TAKUT TAKUT HASILNYA JADI KURANG BAIK ..

    ReplyDelete
  10. Teruja dengan perkataan power sahabat sahabt seperti GAME OVER, TIME OUT, EXPIRE, TEMPAT PELUPUSAN.
    Diharap Media arus Perdana memainkan peranan mereda perang dingin ini dengan tidak menjemput rakan Anwar Ibrahim ini ke station masing masing. Anda turut merosakkan keadaan dan mempromosi gaya hidup GAY.

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum semua...dalam kes begini kita sebagai hambaNYA,harus fikir semula kejadian asal kita ini.kalau dah lupa asal usul,susahlah....yang penting "PENGGUNAAN OTAK DAN AKAL" yang ALLAH berikan dapatlah digunakan sebaik-baiknya.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk