16/12/2017

DAP Roboh Kampung Tok Suboh - Kejam Terhadap Rakyat!



Kejam dan zalim. Inilah Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang ada barisan Ahli PKR dalam kerajaan tersebut walaupun diperintah oleh DAP. Lihat bagaimana mereka bersifat kejam terhadap rakyat yang lemah?


Satu lagi perkampungan di Pulau Pinang dirobohkan. Kampung Tok Subuh kini menjadi kenangan apabila mula dirobohkan oleh Rejim DAP selepas Subuh. Tiada yang peliknya. Inikan perkampungan Melayu.

Tiada kelibat ADUN PKR Machang Bubuk, Lee Khai Loon di tempat perobohan. Kita akui Rejim DAP berkuaaa penuh untuk merobohkan mana-mana rumah di sini atas alasan didirikan atas tanah berstatus TOL.

Namun, di mana keadilan untuk Rakyat Pulau Pinang sekiranya tiada pilihan diberikan seperti penempatan rumah murah atau PPRT disediakan untuk Rakyat Pulau Pinang tinggal. Tahniah Rakyat Pulau Pinang. UBAH lagi. Anda UBAH anda dapat.
CTS
Sumber : CTS


DAP telah menunjukkan wajah sebenar mereka yang mementingkan kekayaan daripada kepentingan rakyat. Tak sampai 10 tahun mentadbir Pulau Pinang, DAP didakwa telah menjual 2,178 hektar tanah kerajaan negeri kepada pihak swasta.

Ini bermakna, rakyat Pulau Pinang kehilangan 20.4 hektar tanah sebulan atau 0.68 hektar setiap jam sepanjang 9 tahun lalu. Jumlah itu jauh berbeza dengan BN yang 40 tahun mentadbir Pulau Pinang, hanya 1.074 hektar yang telah dijual.

Kerakusan DAP itu kerana kelemahan tokong Lim Guan Eng mentadbir. Sejak dia menjadi KM, kos pentadbiran negeri telah naik mendadak kepada 500%. Untuk menampung kos itu, dia memperkenalkan cukai baharu dan 4 kali menaikan caj air. Malah, Pulau Pinang satu-satunya negeri yang mengenakan caj parkir sehingga jam 12 malam.

Jika DAP mendapat peluang mentadbir Putrajaya sudah pasti banyak khazanah negara akan tergadai termasuklah tanah-tanah rezab Melayu kerana matlamat parti cauvinis itu adalah menghapuskan keistimewaan orang Melayu dan mewujudkan negara sekular yang tidak mengiktiraf Islam sebagai agama Persekutuan.

K7L : Fikir dalam-dalam sebelum sokong Pakatan..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk