03/12/2017

Bekas MB PKR Sertai UMNO Semula! Azmin Makin Susah Hati!


Akhirnya seorang lagi bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menyuarakan hasrat berjuang bersama UMNO untuk mengalahkan Pakatan Harapan pada PRU 14. Dalam satu kenyataan, Tan Sri Khalid berikrar akan bersama UMNO demi kepentingan rakyat Selangor.

Ini pasti memberi tekanan kepada kepimpinan kerajaan Selangor yang dimonopoli DAP. Yang pasti Azmin Ali tak senang duduk dengan pengumuman terbaru ini...

Sebelum ini Bekas MB Selangor Mat Taib menyatakan hasrat kembali kepada UMNO bagi memastikan BN dapat merampas semula Selangor.


Azmin kini dalam keadaan yang sangat tertekan. Bermacam-macam kes skandal rasuah melibatkan orang-orang dalam Pakatan dan terbaru anak buahnya dipanggil SPRM atas dakwaan terlibat rasuah melibatkan kes korek pasir yang melibatkan anak syarikat MBI, Kump Smesta Sdn Bhd..

Sebelum itu kes melibatkan seorang pemimpin PKR Adam Rosli yang masih dalam siasatan. Tekanan demi tekanan semakin dirasai oleh Azmin dan kepimpinannya.

PRU 14 merupakan peluang terbaik BN untuk merampas semula Selangor. Semoga semuanya berjalan dengan baik.


K7L : Selangor Bangkit!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk