29/12/2015

Penghapusan Kampung Melayu Di Pulau Pinang? - Tahniah Sebab Pilih DAP!



Lintas langsung daripada Kampung Mutiara, Batu Feringgi, Pulau Pinang. Sebuah lagi kampung Melayu di Pulau Pinang yang bakal dilenyapkan untuk tujuan pemodenan. Satu usaha Kerajaan DAP untuk 'mengurangkan' kawasan orang Melayu.

Penghapusan kampung Melayu ini melibatkan tindakan meroboh 42 rumah (40 rumah orang Melayu dan 2 rumah orang India) yang mengandungi 96 keluarga yang terdiri daripada 350 orang.

Inilah akibat dan balasan selepas memilih DAP untuk menerajui Kerajaan Pulau Pinang. Diharap melayu-melayu PKR dapat bersorak gembira melihat bangsa mereka sendiri diinjak dan ditindas sesuka hati.





K7L : Melayu PKR puas hati sekarang?..

1 ulasan:

  1. AMEK KAU. UBAH DARI ADA RUMAH JADI TAK ADA RUMAH. INGATKAN BERTAMBAH BAIK. RUPA2NYA DAH JADI PENGEMIS. MENANG SORAK KAMPUNG TERGAGAI. KAH KAH KAH...BAKAL LENYAP MACAM KAMPUNG HIGH CHAPARAL. SEMOGA ALLAH JER MELINDUNGI KALIAN.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk