07/03/2018

Kerana Azmin Sombong, Rakyat Kena Tanggung Beban



Krisis ais kat Selangor semuanya salah Azmin Ali dan geng-geng pemimpin PH Selangor. Kalau lah isu penstrukturan industri air diselesaikan segera, tak ada lah masalah air berlarutan sampai macam ini.

Mereka tahu rizab air di Selangor rendah, jadi kenapa masih sombong dan berdegil tak nak ‘settle’ kan baki perjanjian dengan kerajaan persekutuan. Sudahnya, rakyat yang jadi mangsa politik.

Sebab tak ada air, rakyat pula kena tanggung beban. Kena beratur tadah air berjam-jam, kena beli tong baru, satu tong harga lebih kurang RM50-60. Kalau 2 tong? 3-4 tong? Berapa pulak harga? 

Nasib baik ada BR1M, dapat juga ringankan beban rakyat. Nak harapkan Azmin dan pemimpin PH lain, ada ke nak hulur bantuan? Boleh tak claim bil-bil tong ni ikat Azmin? Pembangkang setakat sembang memang kencang.

K7L : Apa cerita?.. bodoh betul Azmin Ali ni..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk