27/03/2018

Rafizi Ketakutan Selepas Program PJSR Ini Dilaksanakan?



Program Jalinan Sentuhan Rakyat (PJSR)

Ringankan Kos Sara Hidup
Pelbagai usaha dilakukan oleh kerajaan bagi meringankan kos sara hidup rakyat di negara ini. Antaranya, melalui program PJSR yang menurunkan harga barang bagi membantu meringankan kos sara hidup rakyat.

Program ini diadakan dua kali sebulan di setiap kawasan Parlimen, seluruh negara dan menawarkan penurunan harga kepada orang ramai yang hadir di antara 5 hingga 20 peratus.

Antara barangan keperluan harian yang dijual dengan harga yang lebih murah adalah seperti beras Super VWR 10 kilogram, ayam dan daging segar, telur ayam, milo dan banyak lagi barangan keperluan harian yang lain.

Keberlangsungan program PJSR ini juga jelas menunjukkan keprihatinan kerajaan yang sentiasa mendengar suara rakyat dan berusaha sedaya upaya membantu menyelesaikan apa sahaja masalah yang dihadapi oleh rakyat.

K7L : Syukur..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk