16/03/2018

Bukti Manifesto PH Penuh Dengan #HarapanPalsu @mySouljer @khairykj @NajibRazak #SOULjer #KAMIKAZE



Boleh lihat sendiri bagaiman Manifesto Pakatan Harapan adalah satu janji yang akan tinggal janji. Penuh kepalsuan dan semuanya plastik semata-mata.


Tak ada yang bersifat membantu rakyat dan negara tetapi kebanyakan adalah bersifat populis dengan tujuan memerangkap hati rakyat. Jika termakan maka padah akan menimpa. Banyak manifestasi yang tak ada untung tetapi bersifat populis.


Contohnya untuk memberi siaran percuma EPL. Keris lebih memilih sekiranya wang yang akan dibazirkan untuk menonton EPL itu disalurkan kepada pembangunan sukan di sekolah-sekolah seluruh Malaysia. Untuk anak-anak kita!


Cerita pasal GST ini, Rafizi sendiri akui akan keberkesanan GST. Nak hapus GST maka pendapatan negara dikurangkan. Tahu tak yang paling banyak kena GST adalah orang kaya? 


Ini satu lagi benda yang aneh. Lancar untuk mansuhkan tol tetapi Kerajaan Negeri Selangor luluskan 3 lebuhraya dengan tol. Nanti kata akan dihapuskan selepas tamat kontrak?

K7L : Kesimpulannya, jangan undi Pakatan... kalau tak naya....

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk