26/11/2017

Pakatan Tidak Boleh Lagi Harapkan PAS - Nga Kor Ming



Pakatan tidak boleh lagi harapakan PAS!

PAS tidak akan lupa dengan kata-kata Nga Kor Ming. Ini lidah bercabang 18 punya manusia, Hari ini dia maki PAS bila PRK dia pujuk PAS. Betul-betul bangsat punya manusia. 

Penyokong PAS kena ingat lidah MP Taiping ini ibarat suara DAP Perak sekaligus ada terkait dengan DAP Pusat. Inilah Parti yang beria mahu menghancurkan PAS sehingga mereka taja untuk gulingkan Presiden PAS yang akhirnya gagal.

Dan apabila gagal mereka jadi 'warlord' yang memecahkan lagi sokongan PAS yang mana tertubuhnya PAN yang kelihatan sangat Pro-DAP. Apapun kita kena ingat DAP adalah musuh kita semua. 

Musuh rakyat adalah chauvinisme DAP serta rakan-rakan yang duduk semeja dengan mereka. Apapun hukum mereka ketika PRU 14 kelak. Jangan kerana harga minyak yang tak ada kena mengena dengan Kerajaan yang tidak mampu mengawal harga dunia terus nak gadai Malaysia.

K7L : DAP musuh rakyat!...

1 ulasan:

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk