27/11/2017

Azmin Gagal Di Selangor - Ramai Sudah Tidak Dengar Cakapnya?




Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dilihat lemah kerana kegagalannya memperkukuh kerjasama pimpinan kerajaan negeri Selangor di bawah PKR, PAS dan DAP. Terutama sekali dengan tekanan PAN yang terus menerus menekan Azmin Ali untuk menyingkirkan PAS daripada Jawatankuasa.

Azmin juga dilihat mengeruhkan lagi konflik di antara PAS, PKR, DAP dan Parti Amanah Negara (Amanah) mengakibatkan kerajaan negeri Selangor kini dalam keadaan rapuh dan berpecah belah terutama dalam membuat keputusan.

Azmin Ali yang gagal menyatupadukan pembangkangterutama dalam pembahagian kerusi membuktikan beliau seorang pemimpin yang gagal dan tidak mempunyai kekuatan. 

PAS yang selama ini merupakan tiang kekuatan Azmin mungkin akan hilang. Sejauh mana Azmin mampu meraih kekuatan sedangkan didalam PKR sendiri sudah ada desas-desus untuk menjatuhkan kartelnya sendiri. 

K7L : Azmin Ali dalam kenangan?..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk