08/11/2017

7 Nyawa Terkorban Tapi PH Sibuk Rai 1000 Hari Anwar Dipenjara?




Lihat sendiri bagaimana sikap hipokrit pembangkang sangat jelas terserlah. Ketika rakyat Pulau Pinang sudah dilanda banjir, ada masa lagi Wan Azizah dan Kit Siang hendak buat demonstrasi meraikan seribu hari Anwar masuk penjara.

Kita memang tahu Anwar Ibrahim memang "selamat" dalam penjara. Dia tidak ke mana mana pun. Yang tidak selamat adalah rakyat Pulau Pinang yang sedang berhadapan dengan banjir

Boleh pula mereka berkumpul  pergi demo depan penjara. Kenapa tidak kumpul orang pergi selamatkan mangsa banjir? Inilah sifat politik kebencian yang mereka amalkan. Mereka bijak dalam mencari simpati dan kesalahan tetapi tidak langsung membantu rakyat.

Belajarlah daripada perkara-perkara yang sedang berlaku dan masa lalu. Sudah tiba masa beri semula negeri-negeri yang diperintah pembangkang kepada BN kerana mereka semua ini menjadi wakil rakyat untuk diri sendiri bukan untuk kepentingan rakyat!


K7L : Jilake punya Kit Siang..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk