06/11/2017

MP Cheras Salahkan Jab Kaji Cuaca - Kena Sound Terus Menangis Dalam Parlimen?



Buat lawak apa agaknya MP Cheras, Tan Kok Wai yang kononnya mendakwa Jabatan Kaji Cuaca tidak memberi amaran hujan lebat di Pulau Pinang sehingga banjir dan menyusahkan penduduk yang tidak bersedia.

Apabila rasa macam bagus dan bajet lantang, akhirnya kena sound tepat dengan Timbalan Menteri MOSTI, Datuk Dr Abu Bakar. Beliau yang biasanya 'cool' dalam Dewan Parlimen hari ini naik angin.

"Tak Tengok TV Ke?". Berdesing telinga MP Cheras dengar. Amaran Kuning telah dikeluarkan pada tarikh 1 November 2017, Amaran Jingga pada 4 November 2017. Kelakar sebab orang Cheras pula nak backup kesalahan Pulau Pinang.

Tahu atau tidak dia hari ini Lim Guan Eng peluk DS Zahid Hamidi dengan ucapan ribuan Terima Kasih selepas hadir dengan bantuan daripada Kerajaan Persekutuan? MP Cheras kena telefon Lim Guan Eng tanya pasal banjir sebelum memandai-mandai.

K7L : Kerajaan Persekutuan bukan macam DAP.. tahu cari salah.. kita bagi selesai masalah...BN for the future..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk