03/09/2012

Wajah Penunjuk Punggung Pada Gambar Najib - Tolong Jangan Hanya Terima Maaf!



Inilah wajah sebenar budak yang menunjukkan punggung pada gambar Perdana Menteri, DS Najib Razak dan isteri di perhimpunan 'Janji Demokrasi' pada malam ambang merdeka di Dataran Merdeka tempohari. Kami Rakyat Malaysia menyarankan agar pihak berkuasa seperti PDRM dan Kementerian Dalam Negeri (KDN) menyiasat segera perkara ini dan mengambil tindakan undang-undang yang sewajarnya.

Keris juga berharap sebarang permohonan maaf dari si biadap ini tidak diterima. Kalau asyik nak maafkan orang yang buat salah, maka akan lebih ramai lagi orang berani untuk menjadi lebih biadap. Jangan bagi muka lagi. Sampai hari ini Keris masih lagi belum maafkan Namewee. Jangan bagi muka lagi. Jangan bagi muka lagi. Jangan bagi muka lagi!

Akaun Facebook budak biadap ini telah pun ditutup apabila cuba diakses semula pada pagi semalam. Tapi tidak mengapa, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. 
Berikut adalah sedikit maklumat yang diperolehi:

Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor
Pendidikan: Belajar di Cybernetic International College of Technology. Beliau mengambil jurusan Diploma Multimedia Kreatif dalam semester 3.

K7L : Muka macam gay je...

3 ulasan:

  1. sula ja guna batang buluh..padan muka

    ReplyDelete
  2. aku sangat sangat menyokong dengan sepenuh jiwa raga akan statement penulis.

    "JANGAN BAGI MUKA LAGI!!!!!!!!!"

    dah banyak bagi muka sampai dah tak der muka lagi (MALU!!!!). sudah sepatutnya digunakan tindakan yang semaxima mungkin. kerja lain tak der asyik menerima maaf jer, apa nak jadi? la;ai takutkan undi hilang, mansuhkan saja SEMUA undang undang, baru betul.

    ".....masyarakat hari ini mahu melihat satu tindakan diambil kerana negara mempunyai undang-undang". - Hishamuddin.

    “Kita mempunyai pelbagai undang-undang termasuklah polis dari segi konteks siasatan, peguam negara dari segi konteks pendakwaan dan kehakiman dari segi konteks kes dan juga hukuman.

    “Kita mempunyai keseimbangan undang-undang kerana polis tidak boleh membuat tindakan sesuka hati mereka,” kata beliau pada sidang media selepas Majlis Jamuan Hari Raya Felcra Wilayah Perak di sini, hari ini.

    ReplyDelete
  3. TIDAK DIMAAFKAN SAMA SEKALI!

    BANGSAT... JAHANAM!

    DAN SAMPAI HARI NI LANGSUNG TAK MINAT NAMEWEE, MACAM SIUT... DAH TERKAIT SAMA SEMUA ARTIS YANG BEKERJASAMA DENGAN NAMEWEE, HARAM CD/KASET KORANG AKU BAKAR! BAIK LAGI LAYAN ANIME!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk