02/09/2012

[Video] @anwaribrahim Tak Iktiraf Rukun Negara?



Inilah sikap Ketua Pembangkang. Tidak menghormati langsung Rukun Negara tetapi mahu berbicara tentang perpaduan. Bayangkan jika garis panduan perpaduan yang digarap buat rakyat Malaysia tidak dihormati, apakah Anwar bercita-cita menyatukan rakyat Malaysia?

Inilah bukti bahawa niatnya hanya untuk menghuru-harakan Malaysia. Mungkinkah objektifnya hanay mahu melihat Melayu tersungkur? Bagi Keris, Anwar Ibrahim sudah tidak layak untuk berbicara tentang perpaduan lagi. Jika rukun negara pun tidak dihormati maka tidak mustahil jika dialah pelopor penolak keamanan di Malaysia.

Lihat sendiri video di bawah dan amati betul-betul. Memang Anwar bukan sahaja tak angkat tangan untuk berikrar malahan dia tidak bersama-sama membaca ikrar tersebut.


K7L : Dah macam Mao Komunis dah...

4 ulasan:

  1. Mula-mula liberalisme, pluralisme agama, hinaan terhadap raja; pehtu isu bendera Dan Lagu kebangsaan. Skang Rukun negara..
    Apa lagi kamu nak rosakkan wahai Anwar?

    ReplyDelete
  2. ANWAR dah memang rosak demi nafsu..yang herannya kenapa ada yang belum rosak membenarkan diri mereka disewelkan?
    Mungkin tak cukup makan kot puak-puak ni.

    Kalu di negara seberang upah untuk kerja-kerja tolol ni sebungkus nasi lemak aje. Mereka sanggup lakukan apa saja? Terpekik terlolong, bergelumang najis pun mahu. Kalau upah yang ANWAR beri di sini banyak, maknanya masih ada banyak lagilah wang RM3 bilion tu.

    ReplyDelete
  3. anwar tak percaya kepada Tuhan..

    ReplyDelete
  4. Rukun Negara pun x reti nak hormat.tu blom lg nk hormati agama Islam.ini ke yg saya pilih jd pemimpin saya?ini kemaruk nk jd PM!jauh panggang dr api la saudara Anwar Ibrahim.Lebih baik kalau hj hadi yg jd PM.much better.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk