11/09/2012

Bekas Naib Presiden PAS Kata DAP Kuasai Pakatan Pembangkang?



Video di atas menguatkan lagi hujah Keris berkenaan DAP mahu kuasai Pakatan sekaligus menguasai PAS. Memetik kembali artikel Keris :

Saya tak tahu nak kata bagaimana kepada pemimpin PAS. DAP sedang masuk dalam PAS secara halus. Saya memang tak setuju DHPP ditubuhkan sejak dari dahulu lagi! - Aslam, Penyokong PAS

Itu kata-kata yang Keris terima setelah berbual dengan saudara Aslam yang juga bekas Ketua Pemuda PAS di satu cawangan yang negerinya terpaksa dirahsiakan. Rupa-rupanya penubuhan Dewan Himpunan Penyokong PAS tidak dipersetujui oleh beberapa ahli-ahli tidak berjawatan di dalam PAS.

Mereka merasakan bahawa kehadiran DHPP sebenarnya adalah untuk membawa doktrin DAP sebab kebanyakan daripad pemimpin DHPP merupakan bekas DAP juga. Maka mereka ini sendiri sudah bimbang kerana khabar angin DHPP meminta kerusi untuk bertanding atas tiket PAS dan ada jawatan dalam PAS membuatkan mereka rasa terancam.

Baca lagi : Keris 7 Lok

Sudah terang lagi bersuluh, dahulu mereka tidak tunjuk namun sekarang kerana rasa mereka sudah kuat selepas menanam puak-puak DAP didalam PAS dan PKR. DAP sedang menguasai Pakatan dan kebimbangan bekas Naib Presiden PAS ada benarnya.

Kalau orang yang pernah berjuang bersama PAS pun dah kata begitu, orang Melayu masih lagi nak sokong PAS dan PKR?

K7L : Anak kecil main api..terbakar hatinya yang sepi..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk