03/09/2012

Paris Hilton Masuk Islam! @MctheoryCroniez Tipu @Keris7Lok Kah?


Blogger Kedah Ke KL berbisik kepada Keris semalam supaya baca artikel beliau berkenaan Paris Hilton. Sememangnya Keris sangat terkejut. 


Katanya "Saya telah menemui kedamaian dalam hidup saya selepas menganut islam. Sebelum ini, saya lebih dikenali sebagai seorang yang tidak bermoral, rendah akhlak dan sanggup melakukan kerja-kerja kotor, tetapi sekarang semua itu sudah berubah. Pujian hanya kepada Allah".

Paris Hilton telah menukar namanya kepada 'Tahirah' yang bermaksud suci dalam bahasa arab. Beliau akan mula memasuki sekolah agama islam pada julai ini. Tindakan mengejut Paris Hilton ini pastinya akan menjadi igauan buruk bagi selebriti-selebriti terkenal yang lain.

Keris semamngnya diajar untuk sentiasa bersangka baik namun Umat Islam harus berhati-hati dengan agenda tersembunyi barat. 

K7L : Pewaris hotel mewah memeluk Islam..pro dan kontra..

5 ulasan:

  1. betul kew??ad bukti sahih kew??

    ReplyDelete
  2. kalau betul la cerita ini ,maka orang PAS kan claim Paris Hilton dah masuk PAH or rather PAS.Just because dia bertudung. Macam artis-artis yang lain. tak termasuk ababi abadi.

    ReplyDelete
  3. Tidak mustahil sama sekali kerana SEDANG menjadi trend yang menggerunkan kerajaan Amerika dan Eropah sekarang bahawa Islam sedang diterima secara "berduyun-duyun". Di Jerman dikatakan ribuan orang masuk Islam sekali gus?

    Taip Islam Convert di youtube anda akan tahu jawapannya.

    ReplyDelete
  4. Tapi tak seorang pun dari mereka masuk Islam kerana PAS atau tahu adanya parti Islam bernama PAS.

    Mereka hanya berpegang kepada rukun Islam lima perkara dan tidak percaya sokong PAS untuk sah solat, undi PAS baru sempurna haji, sokong PAS baru boleh lakukan sembelihan.

    ReplyDelete
  5. tapi sayang dinegara barat tak ada Pas... islam org2 barat tak lengkap sbb tak masuk Pas... cuba tanya ustazah abby betul tak..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk