24/09/2012

Calon UIAM Timbulkan Kontrioversi Dan Menjadi Virus? #PRKampus


Ini antara gambar-gambar yang Keris dapat daripada blog #MediaSiberUIAM. Wah agak menarik juga suasana pilihanraya kampus di sana. Penuh dengan kreativiti dan menarik.


Kreatif...:-)


Diantara Banner yang digantung


~ V.O.T.E ~ again...hehehe


Kemalangan berlaku di persimpangan masuk Kuliyyah Engin..Riders UIAM beware yer...
Semoga kawan kita tu selamat...

Ada yang gembira, ada yang sedih...ada yang penat dan ada yang begitu semangat berkempen. Ada juga yang terbabas berlanggar pokok kerana mengantuk. Di harap rakan tersebut berada di keadaan baik-baik belaka...di bawah picture suasana dan gelagat berkempen di UIAM.


~V.O.T.E ~



Ada yang siap masuk TV tu...


Terbabas akibat mengantuk...semoga baik-baik belaka...amin..


Fuh !! besar dan panjang poster tu...tak gayat ker...:-)

Keris perasan akan satu bentuk viral yang berlaku iaitu gaya mebuat tulisan VOTE dengan tangan. Ramai pelajar UIAM berbuat begitu apabila tangkap gambar. Lihat sahaja dua gambar yang Keris petik daripda media siber mereka. Tercari-cari juga mengapa jadi begitu, Keris baca di satu blog Mahasiswa UIAM di [SINI]

Rupa-rupanya gaya tersebut merupakan gaya yang dibuat oleh seorang calon UIAM. Ia menjadi kontroversi kerana dilabel gedik. Haha! Tapi tak sangka gaya tersebut menjadi ikutan. Difahamkan di sana budak-budak Pro-M yang menggunakan nama WUFI takut calon mereka kalah. 

Apapun inilah poster kempen yang menjadi kontroversi dan berjaya menjadi ikutan. 



K7L : bukan nak promote tapi bayangkan macamana dia promosikan diri dia..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk