28/09/2012

#AnwarPembohong Ada Penyakit LAVISH Dan RM10000 Hanyalah Jumlah Sedikit Baginya?



Ya Keris baru sahaja berjumpa dengan seorang manusia yang dahuluna penyokong tegar Anwar. Dalam kekusustan di kepala memikirkan masalah dunia yang hadir tanpa dipinta malahan ia berkenaan maruah. Maka bertemulah Keris dengan seorang Pakcik. 

Menurutnya Anwar sememangnya seorang yang suka pada kemewahan. "Lavish" sememangnya menjadi pilihannya. Namun dia pandai berlakon dan berpura-pura di hadapan rakyat. Kalau depan rakyat dia pakai singlet koyak pun sanggup. Tapi jika keluar dan sebagainya sudah pasti barang berjenama. RM10,000 hanya sedikit sahaja bagi dirinya.

Katanya kepada Keris lagi, "Jika kamu tidak percaya kamu boleh pergi ke tempat Anwar ehem-ehem. Di situ ada sebuah bilik stor yang dikhaskan untuk menyimpan barang-barang Mewah Anwar". Tapi betul atau tidak hanya Anwar, Kak Wan dan penyokong tegar mereka sahaja yang tahu.


Bayangkan jika kita ini orang yang suka pada kemewahan, sudah pasti akan sanggup melakukan apa sahaja untuk duit. Jadi Anwar sanggup jual Malaysia?



K7L : Lavish..Lavish..Lavish..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk