07/09/2012

@KhalidSamad Tuduh UMNO Taja Budak Tunjuk Punggung?




Ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad tidak menolak kemungkinan individu yang memijak potret Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor tersebut diupah oleh Umno demi untuk dijadikan sebab untuk menghentam Pakatan Rakyat
(PR).

“Tidak mustahil Umno yang taja mereka untuk mencetuskan provokasi serta memperbesarkan isu berkenaan,” katanya ketika dihubungi oleh The Malaysian Insider semalam.

Keris merasakan bahawa kenyataan yang dibuat oleh MP Shah Alam berpartikan PAS ini sangat tidak bijak. Cuba menuduh ianya adalah tajaan UMNO merupakan kesilapan besar. UMNO tidak seperti PKR yang taja orang untuk pecahkan cermin bas dan simbah cat. Ini merupakan kenyataan dangkal yang membuatkan orang perlu fikir, apakah ini yang mampu difikirkan oleh seorang ahli parlimen. 

Selepas Mahfuz Omar, rupanya Khalid Samad juga tergolong dalam golongan Erdogan Bangang PAS. Nak jadi Ahli Parlimen hanya untguk kuasa bukan untuk rakyat. Paling pakar dalam menyalahkan orang lain biarpun diri sendiri tak buat kerja.

KL CHRONICLE

Apa punya bodoh la M.P Pas ni, kalau budak tu di upah oleh UMNO, xde la sampai semua blog pro - BN bongkar siapa pelaku tersebut. Even PM pun dah kecam tindakan mamat tersebut. Jika dilihat kembali, budak yang buat tu memang "anti establishment".

Lagi satu, ini je ke tahap pemikiran pemimpin PAS ?? Apa yang berlaku semua salah UMNO? Isu Hudud x jadi salah UMNO? air kelantan kotor salah UMNO? rumah urut beribu di Selangor salah UMNO? kalau macam tu xpayah jd YB la oi.. abang kau pun M.P Johor Bahru. Pegi tanya dia ini kerja UMNO ke apa.. dok hina UMNO sana sini, tapi kenapa abang kau masih lagi ahli UMNO?

Baca selanjutnya di KL-Chronicle

K7L : Inilah yang akan terjadi kalau kita salah pilih pemimpin..asyik keluar kenyataan bodoh aje...

1 ulasan:

  1. HATI MEREKA SANGAT BUSUK DAN KOTOR...SESAMA ISLAM DIHINA DAN DICACI...PUAK ANTI ISLAM PULAK DIANGKAT JADI RAKAN...PELIWAT DAN ARTIS DIPUJA...PELANGGAN PELACOR MAU DIANGKAT JADI PM...MUNAFIK SUNGGUH PUAK PERUT HIJAU NI...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk