03/09/2012

Lajim Kini Sedang Mencari Tiang Untuk Berpaut?



Berita yang Keris terima semalam daripada blogger MyMassa bahawa Lajim yang sedang mengusahakan sebuah parti baru dijangka tidak sempat untuk melakukannya memandangkan PRU13 semakin dekat.

Alternatif lain ialah Lajim akan bertanding atas tiket Bebas bukan Pkr jauh sekali Pas. Tahu mengapa?

Semasa Lajim silap langkah dengan mengambil keputusan keluar UMNO dan bertindak menyokong Anwar, Lajim dikatakan menerima jutaan ringgit dari Anwar! Tahu apa berlaku? Lajim hanya dapat air liur Anwar sahaja!Dengan hanya dijanjikan jawatan Ketua Menteri sekiranya berjaya menarik lebih ramai YB-YB BN.

Kegagalan Lajim menyebabkan Anwar terus meludah dan menjauhkan diri dari Lajim. Bagi Anwar, Lajim kelulusan SPM sudah menjadi tikus busuk. Anwar tidak hendak mendekatkan diri lagi.

Mahu tidak mahu, Lajim mempunyai dua pilihan. Menubuhkan parti baru atau bertanding bebas. Kasihan Lajim, diperbodoh-bodohkan oleh Anwar.

Keris cuma boleh cakap padan muka sahaja kepada orang yang tidak punya kesetiaan kepada parti ini. 

K7L : Sekali pengkhianat..sampai mati orang akan ingat kamu pengkhianat..

2 ulasan:

  1. dia memang pengkhianat, cuma kocek dia jer die tak khianat.... Sabahan masih ingat sejarah politik die!

    ReplyDelete
  2. air ditempayan telah habis dicurahkan,tup-tup hujan tak jadi,mati kehausanlah jawabnya,

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk