17/09/2012

Kumpulan Pro-M Maki Sultan Johor Dihina Di FB? #PRKampus



Inilah kesan apabila golongan Mahasiswa diterapkan dengan nilai-nilai anarki. Menurut rakan FB, pemilik akaun Rakyat Anarki juga seorang mahasiswa Pro-M tetapi Keris bukan SKMM untuk periksa. Tapi tidak mustahil juga.
Kurang ajar dan biadap! Tidak menghormati institusi raja-raja Melayu merupakan agenda pembangkang dan kini cuba diterapkan didalam minda golongan mahasiswa. Ini dakyah pembangkang dan bukan aspirasi mahasiswa yang sebenar. 

Kepada rakyat Johor terutamanya, Sultan Johor telah dihina dan sudah tiba masa untuk bangkit. Jika tidak akan lebih ramai lagi golongan manusia biadap akan dilahirkan. Bercakap tentang Pro-M pula, mereka memang suka kepada anarki dan huru-hara, suka menyuarakan sesuatu di atas jalanraya sama seperti di Indonesia. Inilah ajaran Anwar dan DAP. Yang PAS pula ajar sikap 'Dengar Cakap DAP' kepada Pro-M.

Jika lebih ramai Pro-M dilahirkan dengan doktrin pembangkang maka tidak mustahil akan wujud banyak lagi manusia-manusia biadap seperti gambar diatas yang tidak segan silu menghina raja. Tak mustahil esok-esok Nabi Muhammad pun mereka hina macam PAS buat.

Baca Harapan Esok dan Mat Despatch Otai untuk lihat sikap anarki yang dibawa oleh Pro-M yang tidak menguntungkan mahasiswa mahupun Malaysia itu sendiri.

K7L : Kurang ajar dan biadap slogan Pro-M

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk