19/11/2014

Hanipa Maidin Suruh Malaysia Agungkan Tokoh Komunis - Presiden PAS Kata Apa?



Nampaknya sebahagian ahli PAS sudah mula berani menongkah arus daripada terus membawa ideologi peninggalan Allahyarham Ustaz Fadzil Noor. Hadi yang dikatakan sebagai orang terakhir bawa PAS dengan elok, kini kian musnah akibat kesilapannya sendiri.

Hadi yang silap apabila bersekutu dengan DAP dan Anwar Ibrahim kini sedang dimamah oleh agen-agen upahan DAP-PKR sekaligus untuk mereka menguasai penuh PAS. Kini komunis juga terus disokong sekali lagi selepas Mat Sabu menyokong Mat Indera. hanipa Maidin suruhan DAP telah menyatakan keterbukaan untuk mengagumi komunis dalam sejarah kemerdekaan Malaysia.


Nak kagumkan komunis dalam buku sejarah anak-anak kita kelak? Nak mereka ikut ajaran Karl Marx yang tidak percaya pada Tuhan?

K7L : Keris suspek Hanipa ni pun Syiah...

5 ulasan:

  1. keling celaka ni Allah dah terbalikkan hatinya & kemunafiqannya pun Allah dah dedahkan. Pimpinan PAS perlu di overhaul 100%. Puak2 syiah, fasiq & munafiq perlu dicantas dan ditanam. Malangnya kar umbi pas ta'asub melampau & sumber rujukan utama adalah harakah, lidah rasmi pas yang dikuasai puak2 munafiq & fasiq dalam pas.

    ReplyDelete
  2. Dulu Mat Sabu sekarang mamak ni pula, apa habuan yang golongan komunis bagi kat mereka atau jadi jurucakap DAP. Orang lain susah-payah pertahankan Malaya, orang lain yang dapat nama, bodoh tak boleh diajar.

    ReplyDelete
  3. Di Amerika memuja komunis bermakna akan menjadi paria dan di humban ke penjara. Zaman Nazi Germani bawah Adolf Hitler komunis dan penyokong nya di buru dan di bunuh tanpa belas kasihan. Sah Pas telah di serapi ejen komunis yg memuja pengganas pengganas komunis sebagai hero dan perjuang kemerdekaan. Mereka buta sejarah .

    ReplyDelete
  4. si keling tu tu melihat sejarah cuma dari perspektf penentangan komunis terhadap pemerintahan british. tapi bagaimana pulak objektif utama mereka untuk menjadikan tanah melayu sebagai negara komunis? tak masuk lagi kezaliman/pembunuhan mereka terhadap orang2 melayu? bodoh betul puak2 pas ni. aku percaya si keling celaka ni si bangsat anwar dah janjikan jawatan menteri undang2 kalau pr menang PRU. tu pasal dia sampai hilang akal untuk membodek puak kafir dap dll. agama boleh tolak tepi. Inilah akibatnya berjuang tanpa keikhlasan.

    ReplyDelete
  5. Hati hati dengan golongan munafik didalam PAS...

    PAS akan hancur ....kembalilah kepada Islam sebenar...

    Inilah akibat menolak perintah Allah yang sgt penting iaitu perpaduan sesame islam...

    UMNO dan PAS perlu bersatu...
    Percayalah, perpaduan adalah asas kepada kekuatan Islam...

    Buang golongan munafik dalam PAS

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk