21/11/2014

Bukti Hanipa Maidin Sokong Chin Peng - Rakyat Malaysia Terus Marah?



Apa lagi yang puak PAS nak nafikan? Nak selindung kesalahan pemimpin sendiri? Chin Peng ini manusia yang jahat. Kalau tanya nenek moyang kita, mereka benci dengan Chin Peng.

Mereka hidup zaman komunis menyeksa rakyat. Ini yang bukan hidup zaman itu sibuk-sibuk kata Chin Peng hero merdeka? Adakah dengan menyeksa rakyat dan membakar harta bumi Tanah Melayu ketika itu dianggap sebagai wira?

Nampak benar Hanipa Maidin menyokong DAP lebih daripada PAS. Umum tahu DAP ini banyak darah orang komunis sebagai pemimpin. Malahan cara mereka juga seperti PKM yang mana mempergunakan Melayu seperti Dyana Sofea.

Apapun kini Hanipa tidak lagi boleh membuat penafian. Bukti sudah ada.

 

K7L : Apa kata rakyat?...

3 ulasan:

  1. Chin Peng bunuh orang kampung..dia bukan mahu halau penjajah tapi Mahu merampas Tanah Melayu dari British.

    Jgn jadi bodo..Melayu dlm PKM hanyalah dilayan mcm Balaci walau tarah mereka General.

    Mungkin Babii boleh bohong Hanipa Maidin &Melayu Pakatan..tapi BUKAN semua orang.

    ReplyDelete
  2. Mana KDN/AG/KPN utk. ambil TINDAKAN tegas terhadap si BINATAN BUAS-PENJILAT-KOMUNIS Cina-amat-RASIS tu?!

    Ini dah TERANGAN menghasut rakyat supaya MENYOKONG puak KOMUNIS yg. diKETUAI puak PENDATANG CINA RASIS ching peng-KEPARAT; yg. terlibat dlm. GENOSID ke atas BUMIPUTERA Islam/Melayu!

    Dasyat betul ini boleh dibiaqkan sewenangnya - terutamanya utk. jenayah PENIPUAN yg. mahu MEMALSUkan fakta SEJARAH KEMERDEKAAN kita, MENGHINA NEGARA ISLAM kita, serta MENGHINA PENGORBANAN perajurit-perajurit kita termasuk para ulama/Ustaz kita serta polis dan tentera kita yg. MAJORITInya BUMIPUTERA Islam/Melayu dr. Org. KAMPUNG MISKIN!

    GERAMnya aku!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. Padanlah dengan muka Pok Nik peluk sakan dengan Cina komunis. Sekarang siapa yang tarbiah siapa.

    DAP yang kena atau PAS dah murtad. Inilah bala kerana tidur satu selimut dengan DAP golongan manusia yang tidak percayakann Allah swt.

    Sejijik UMNO pada pandangan POK Nik tidaklah sampai membuang Melayu PAS macam kain buruk.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk