29/11/2014

Farhana KULN Moscow Punca BN Menang #PRU13



Masa PRU13 adik ada kat mana ya? Masa itu semua orang sibuk berkempen dan mempertahankan BN. Kami yang 'lembab' ni yang bersengkang mata dan keringat untuk membantu Barisan Nasional melalui peperangan propaganda Media Sosial.

Keris yakin adik Farhana tak tahu apa itu 'Name Calling' yang diguna pakai kepada DS Rosmah. Tahu tak adik sebenarnya mereka serang DS Rosmah supaya kita tertumpu ke situ sahaja? 

By the way, ingat tak ada ke kami semua backup DS Rosmah? Artikel Keris yang pertama sekali adalah menepis fitnah Chegubard terhadap DS Rosmah perihal cincin. Nak cakap kami lembab?

Dah berapa lama jadi blogger or cybertrooper dik? Jangan semberono tuduh macam itu. Tak baik. Kat sekolah ada ajar jangan biadap dan merendahkan sesama keluarga kan? Ini masalah kalau tak reti cari fakta dan main bedal je berucap. 

Contoh fakta tak betul, katanya 3.6 juta ahli, sedangkan keahlian Keris nombornya sudah hampir mencecah 4 juta. Itu daftar tahun 2007 tu dik. Samalah macam kes media sosial. Banyak lagi kami semua kena cerita dan serang pembangkang. Kalau semua tumpu pertahan DS Rosmah, pasal GST yang bagus ini siapa nak cover?

Kami blogger UMNO. Blogger BN. Bukan blogger individu. Kena faham ye dik. Beringat sebelum cakap lain kali. 

Satu lagi nak bagitahu, sebenarnya beratus Mahasiswa yang belajar dalam Malaysia menjadi barisan hadapan mempertahankan Kerajaan Barisan Nasional. Bukan baru bersedia ya. Dah lama diorang jadi benteng hadapan. Kami selalu ada kat Malaysia bukan setahun sekali masa bersidang atau jumpa nak bagi proposal.

K7L : Tolong nasihat dan anggap ini teguran..minta maaf dah memadai.. Kelab dan Ahli UMNO ada bezanya..

2 ulasan:

  1. ANGKUHnya soorang lagi BUDAK-MENTAH- belajaq luar negeri seolah mcm. PEMBODEK-PEMBODEK-BUDAK-MENTAH-rekrut-si mamat-kari-LIBERAL-ZUMBA-graduan-oxPOT serta timbalanROMEO-BIADAPnya - ingat depa lebih hebat dari semua; dah sibuk pula dok kutuk blogger pro-UMNO! Kalau inilah jenis pemimpin masa depan - HANCOQ teruslah UMNO!

    Itulah masa Konvensyen, si muda-mudi-LIBERAL Putera-Puteri UMNO sibuk nak BERLAKON-kalah-BOLLYWOOD - MEMUAKkan betul! Lepas tu sewenangnya TAK nak BERTANGGUNGJAWAB di atas KEGAGALAN pucuk pimpinan si puak LIBERAL ni; tapi bukan main ala-"revolusi anak-MUDA Arab Spring-tajaan FcBook-yg. kepunyaan si ZIONIS-JAHANAM”, nak MENYALAHkan semata-mata pemimpin lama/lebih TUA/warga emas pula! Dan juga baru setahun jagung; serta ada yg. TAK bermoral, tapi dok ingat sewenangnya nak RAMPAS kuasa termasuk nakkan jawatan-ala-keretapi-EKSPRES dlm. UMNO/JPA/GLC sesuka hati; seolah pemimpin yg. lebih lama/tua dan matang, dah TAK berguna, kolot dan tidak perlu dihargai! Itukah cara mereka MELAYAN mak-bapak/tok-nenek depa?!

    Sedgkan PEJUANG/PEJUANG TULEN Islam/Melayu dari NGO-NGO serta blogger-blogger media sosial-pro UMNO yg. asyik dituduh si-Pemuda/Pemudi-LIBERAL ni sbg. ‘radikal/ekstremis/berhaluan kanan/ortodox/kolot’ mahupun ’lembap‘ pula sekrg. - yg. BERSUSAH-PAYAH ke hulu-ke hilir- termasuk- sosial media-dgn.-TANGKAS, termasuk pemimpin/individu pertengahan umur/TUA, yg. MEMPERTAHANkan dgn. amat BERANI dan LANTANG, ISLAM/umatnya serta hak BUMIPUTERA selama ni!

    Sedangkan si puak MUDA-LIBERAL yg. KONONnya “generasi-proaktif-X/Y-DIGITAL“ dan menabik dada-dgn-angkuh “I-moden/moderat jenis liberal-tau you“ terus TIDOQ/BERZUMBA/BERGLAMER-termasuk-bersosial-ala-omputih-di’CAFE mcm. biasa, bila ejen-ejen si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan TUAN Barat-Zionisnya, terus MENYERANG bertubi-tubi ISLAM/umatnya yg. termasuk Kesultanan Melayu kita, serta hak Bumiputera, kat sosial media!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    ReplyDelete
  2. Dia ckp tu betul....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk