05/06/2014

@AzminAli Akan Dipecat? - Johari Abdul Bias Pasal Pemilihan Cabang PKR Sg Petani?

 
 

Azmin Ali yang bertanding Timbalan Presiden PKR nampaknya sudah tidak senang duduk. Pendedahan demi pendedahan dilakukan oleh ahli PKR sendiri berkenaan cubaan rasuah dan penyelewengan undi.

Seorang lagi yang dikatakan terlibat adalah Xavier Jeyakumar yang dikenali sebagai Exco Selangor paling tak guna selepas Ronnie Liu pada penggal yang lepas. Nampaknya permintaan untuk menggantung keahlian mereka buatkan JPP lebih terdesak.


Manakala JPP nampa bias dalam membuat keputusan perihal bantahan ahli PKR Cabang Sungai Petani yang mana penyelewengan dikatakan berlaku. Pengerusi JPP nampaknya berlaku tidak adil di cabangnya sendiri.

Buat pertama kali dalam Malaysia, ada parti yang bermasalah dari mula tubuh sampai sekarang. Jadi rakyat kena lihat mereka dari dalam parti sebelum undi mereka untuk terajui negara. Kalau parti sendiri hancur macamana nak jaga Malaysia?

K7L : Dengar ada yang menangis bagai masa pemilihan..

1 ulasan:

  1. Salam Bro...

    Mohon pautkan link KedahNew.com di blog bro..
    http://www.kedahnews.com/

    Thanks Bro

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk