23/05/2014

Sampai Bila @realDrMAZA Ingin JAdi Penyebar Fitnah Burukkan @ustazfathulbari Ya?



@readDrMAZA kantoi fitnah @ustazfathulbari lagi. Apa nak jadi dgn Dr Maza ni? Dah tak kenal halal haram lagi ke? Berapa kali kantoi fitnah? Kalau sekali dua mungkin boleh dikatakan kesilapan. Tapi ini sudah byk kali kantoi fitnah.

Agak² la kalau berdendam pun. Tak cocok mufti guna kaedah fitnah utk jatuhkan org. Bertaubatlah Dr Maza. Doa supaya Allah lembutkan hati tu. Supaya hilang hasad dengki dalam hati. Muhasabahlah wahai Dr Maza. - Abu Aqif

Subhanallah. Apa lagi masalah Dr Maza ni? Dah tak cukup popular jadi tak senang orang lain boleh jadi lebih tinggi? Kadang-kadang Keris terfikir juga, bagaimana dia boleh dilantik mufti? Kenyataan sering mengelirukan, cukup gemar cakap benda merapu dan fitnah orang lain. Boleh berhenti tak?

Yang family Dyana Sofea tak payah melatah. Orang dah tahu kamu didik anak kamu macamana. Jadi tak payah konon nak bagitahu ayah dan saudara lelaki Dyana boleh tanggung dosa. Kau ingat dosa ini macam KFC boleh kongsi ramai-ramai?

K7L : Kalau MAZA tengok Tanah Kubur mesti dia kata cerita tu orang UMNO buat sebab episod baru macam perangai dia..

7 ulasan:

  1. Entah macamanlah Kerjaan Negeri Perlis boleh lantik orng yang akhlaknya macam ini jadi Mufti?

    ReplyDelete
  2. Tak payah la layan MAZA tu, mengarut je bnyknye.

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya golonganx2 ini bukan orang yang bijak sangat dalam hal-hal siasah dan pengurusan tapi sangat cermerlang dalam berceramah buat lawak. kalau dia baca ni mesti marah dunia akhirat , tapi fakta saya dah banyak kali terpedaya berurusan dengan jenis ostad,lebai dan macamx2.

    ReplyDelete
  4. Dari dulu lagi aku tak selari dengan Maza ni. Ilmuan atau Dr falsafah apa jika serba serbi hal yang di keluarkan oleh Ulama lain jadi cemuhan nya.

    Imam yang empat saling menghormati. Boleh semua umat Islam mengikuti
    Maza merasakan diri nya paling hebat, ujub dan riak. Ulama sebenar tiada sikap sedemikian.

    Cuba kerajaan tawarkan satu jawatan penting. Sudah pasti beliau bekejar datang... jika benar, renungkan beliau jenis apa....

    ReplyDelete
  5. Ya Allah beri lah petunjuk dan hidayah kpd Dr Asri ni sebab dier saorang yg kurang siuman dan menghala kpd kesesatan.mungkin ade niat nak kan sesuatu yg tidak sesuai dengan kebolehannye.

    ReplyDelete
  6. Dia ni Wahabi tapi tak mahu mengaku. Hairan.

    ReplyDelete
  7. Wahabi seorang ni perhatikan betul2 semua pendapatnya mengenai islam. Semuanya seperti tidak mahu menyinggung barat. Hampir sahaja nak mengampu...m

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk