05/05/2014

Menentang Sistem Beraja Di Malaysia Ala "Al-Maunah"? Apa Tindakan @PDRMsia @ZahidHamidi




Video diatas adalah rakaman daripada demo bantah GST yang berlaku di ibu negara baru-baru ini. Ada sekumpulan anak muda yang mengelarkan diri mereka 'Anarki' secara jelas, menunjukkan mereka anti-raja.

Malah ada dikalangan ahli kumpulan tersebut yang turut meludah apabila lirik ‘Raja Kita Selamat Bertahta’ dinyanyikan kononnya bagi menzahirkan rasa tidak puas hati. Perarakan yang pada mulanya aman dan terkawal itu, mula bertukar kecoh apabila beberapa ahli dari kumpulan tersebut mula membuat bising dengan menyanyikan beberapa lagu provokasi yang diiringgi dengan alunan muzik.

Keadaan menjadi semakin bingit, apabila ada dikalangan mereka mula menjerit-jerit sambil mengeluarkan kata-kata kesat kepada para pemimpin negara. Paling memeranjatkan, sejurus selepas menyanyikan lagu kebangsaan Negaraku kata-kata cemuhan telah dilemparkan kepada Yang Dipertuan Agong dan Raja Melayu.

Keris teringat akan kisah AL-MAUNAH pada tahu 2000 yang menggemparkan negara :



Tiga telah dihukum mati dan selebihnya dipenjara seumur hidup kerana didapati bersalah menentang YDP Agong. Hari ini kita lihat ada pula sekelompok manusia yang sudah berani menunjukkan sifat anti-raja mereka di jalanan.

Takkan mahu tunggu mereka serang atau buat huru-hara baru nak tangkap? Kan mencegah itu lebih baik daripada merawat?

K7L : Masalah jadi kalau kita pandang benda oenting macam remeh..

4 ulasan:

  1. Cara mengajar orang melayu derhaka aka bodoh sombong senang saja.

    1. Kepala no 1 mesti di potong

    2. Kemudian kuncu-kuncu nya. Markas nya juga mesti di lenyapkan kerana di situ letak nya berbagai bukti.

    3. Tali barut. Ini yang mencelakakan keadaan.

    4. Akhir nya mandikan dengan air bunga. Mereka telah banyak terminum dan termakan benda haram ! Dalam senyap sudah kena mandrem...

    He..he..he... apa saje cine je yang untung...
    Bukan kita benci mereka, tetapi kita mesti marah kerana minta yang bukan-bukan, memecahkan perpaduan Melayu seenak rasa di hati, seluas mata memandang tanpa kekangan... "Mengapa MELAYU begitu baik ?" kata Ridhuan Tee. Malah B. Kebangsaan mereka humban seteruk nya, minta mandarin di perkasakan, kuil dan tokong bersepah-sepah malah ada mercu tanda untuk agama mereka jika di lihat dari udara.....

    Zaman lebai malang sudah tiba... what say you K7L ?

    ReplyDelete
  2. Mala petaka betullah! Anak muda Islam/Melayu zaman sekarang, yg. sertai perhimpunan PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM ni, aku syak ramai telah dirosakkan moral dan minda mereka dgn. dadah, pornografi dan menjadi puak SODOM oleh si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM dan penaja mereka dr. Barat-ZONIS! Sebab itu perangai mcm.puak pengikut SYAITAN - yg. asyik MERUSUH, sampai MENGHINA Kesultanan Melayu, sbg.penjaga ISLAM!

    Sebenaqnya "equality & liberty" (hak kesamaan & kebebasan - yg. lahir waktu "French Revolution"-yg.-amat-BUAS, diketuai ZIONIS, dlm tahun 1798), dicipta si Yahudi ZIONISDAJAL, utk. meletakkan kuasa Syaitan (sbg. tuhan mereka) SAMA dgn. kuasa ALLAH SWT kita; dan "evil is EQUAL to good" - sebab itu perangai-mcm-haiwan-buas, termasuk bebas semutlaknya, jadi si GAY/KAPIRDAJAL, makin digalakkan puak SYAITAN-gila-SODOM ni! Bahkan Raja Peranchis dan Tsar Nicholas II (Russia) dibunuh dgn. amat kejam, bersama seluruh keluarga dan sanak saudara mereka oleh si puak SODOM ni, kerana mereka penjaga agama Katolik (yg. mengharamkan budaya SODOM).

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. Akta Keselamatan Dalam Negeri @ ISA dibuang PM Najib kerana mengikut kata pembangkang cina. Tengok apa jadi ?

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya KDN sudah x ada telor........zahid hamidi puiiii......amaran je lebih abuk pun x de......lebih kurang je dgn yg duly hishamudin bapuk.....lembikkkkkkk

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk