15/08/2012

Ustaz Nasha Isi Borang UMNO? Puak PAS Dah Mula Maki Dia?



Haahhhh! Dengar cerita Ustaz Nasa dah mula memencilkan diri daripada puak sesat PAS dan  telah bertemu beberapa pemimpin UMNO. Beliau yang semakin 'ditanam' oleh puak erdogan PAS mungkin telah mula sedar bahawa agama Islam akan dilacurkan dan dipermainkan oleh puak PAS jika mereka terus berada dalam PAKATAN.

Ini adalah kerana matlamat menghalalkan cara menjadi prinsip terbaru PAS dalam memenani kerusi pilihanraya. Kini jika lihat kembali, orang alim ulama di dalam PAS sebenarnya telah mula lenyap seorang demi seorang dan yang tinggal hanyalah puak-puak sesat yang selalu keluarkan kenyataan yang bidaah.

Dan setelah gambar Ustaz Nasa bertemu dengan YAB Perdana Menteri, puak-puak PAS mula memaki hamun beliau di laman media sosial.


Hamboi. Inilah dia puak puak PAS. Masa orang tu dalam PAS bukan main lagi. Setiap kata-kata umpama wahyu, bila kenyataan bertentangan PAS, maka setiap kata-kata dah jadi macam dosa pula. 

Apapun jika benar ustaz Nasa nak masuk UMNO atau mahu bersama Hasan Ali dalam JATI, tunjukkan kepada rakyat Malaysia siapa sebenarnya PAS, DAP dan PKR!

K7L : Lepas ini semua alim ulama ada dalam UMNO..PAS tinggal apa je?...

8 ulasan:

  1. KESIAN YE SELAMA INI ULAMA TIADA DALAM UMNO.PATUT LA TERUK SANGAT

    SBG TANDA SAHABAT 1M MAKA AMBILLAH UST NASA TU.DALAM PAS NI MASIH RAMAI UST.HILANG 1 GANTI 1@LEBIH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teruk tak pa jangan jadi BERUK...sampai AL quran dan Hadis di tolak tepi tapi buku suci JINGGA diangkat sebagai panduan....kepala jingga puak2 PAS

      Delete
    2. Artis je ramai masuk PAS, ulama masuk UMNO..

      Delete
    3. Aku nak tanya anon 13:00

      Siapa agak agaknya yang lebih bermoral dan berakhlak antara Ustaz Nasha Mat Isa dengan Mat Sabu?

      Cuba jawab dan pilih salah satu ya..

      Kalau x jawab memang anda BACUL SEBACULNYA..

      Delete
  2. bekas pengundi pas15 August 2012 at 13:27

    Biasalah puak khawarij pemecah-belah ummah.Dengki sangat tengok Islam bersatu.Kalau berpeluk2 dengan kafir harbi tu dia sukalah.

    ReplyDelete
  3. K7L : Lepas ini semua alim ulama ada dalam UMNO..PAS tinggal apa je?... ARTIS yang tak laku

    ReplyDelete
  4. Artis masuk PAS, Ulama bersama UMNO..

    ReplyDelete
  5. Yang ramai dlm PAS adalah ustaz sesat dan kecewa,ingatkan PAS tu islam ustaz2 ni lupa PAS u parti politik yang memperjuangkan duit ada juga yang nak senang cari bbu....rrrrrr...t.mavam mat sorbunnnn!
    Mengapalah orang Melayu ni klau kecewa masok PAS?xkiralah artis ke,kakitangan kerajaan ke,kontrektor ke!asal x dapat peluang yang baik jadi pembangkang!Bukan atas prinsip.Kalau x percaya uba siasat yang masok PAS dan PR
    Kakitangan kerajaan yang frus x naik pangkat
    Artis2 yang dah senja
    Kontrektor yang x dpt projek.
    Ahli politik yang x dapat tempat.
    Yng pening adalah raayat.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk