06/08/2012

Kini Rakyat Selangor Akan Jadi Tabung Dana Bayar Dosa Pemimpin Pakatan



Kini sudah seperti menjadi satu kebiasaan pula kepada pemimpin Pembangkang yang bijak meraih simpati dan mempergunakan rakyat untuk kepentingan diri masing-masing. Meminta wang dana sedekah daripada rakyat untuk membayar dosa yang rakyat sendiri tak buat.

Tony Pua misalnya apabila tewas kepada SYABAS di mahkahmah dengan dirinya harus membayar saman sebanyak RM200,000 tetapi dengan wang rakyat. Yang tersiratnya mereka akan merasa diri mereka kebal. Jika mereka bersalah pun rakyat yang akan berhabis duit dan mereka kekal boleh berbuat dosa.

Sama seperti Rafizi yang mana tindakannya membuktikan dia memang layak ditahan dibawah akta BAFIA namun dia cuba divert isu itu dengan menuduh ianya konspirasi sama seperti Anwar Ibrahim. Orang yang berlaku jujur, amanah dan telus akan mengaku kesalahannya. Apakah pemimpin yang bijak putar belit, pandai membohong dan sering mempergunakan rakyat seperti pemimpin pembangkang layak memerintah?

K7L : Jangan nanti pemimpin nak kawen pun mintak duit rakyat!..

1 ulasan:

  1. sayang Trio T yang dedahkan video cinadol tidak mendapat dana khas sebagaimana whistle blower pembangkang.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk