27/08/2012

Bukti Nik Aziz Hanya Mahu Puaskan Nafsu Anwar Dengan Hukum Islam?




Adilkan? Inilah kesan syiah dalam perundangan Kelantan. Kenapa Keris kata begitu? Kerana puak syiah memang hebat dalam membuat hukum sendiri. Boleh kaji sendiri jika pembaca tak percaya. 

Diatas bukti bentuk perundangan syiah dan terapan 'jahiliyyah' yang mana kaum wanita ditindas. Yang salah semua wanita dan peranan wanita seakan tidak wujud dalam PAS Kelantan. Hanya dipergunakan sahaja adalah. 

Kepada orang Kelantan. Acu Test Sepenggal!

K7L : Apa jadi YY balik Kelantan haritu?..

2 ulasan:

  1. apa jadi ko dgn bro BR lain mcm bro.sudah geng blk kahhh...Alhamdulillah.oklah 2.dia blogger hebat 2 bro.elok ko bgtau YY berdamai dgn dia.jd geng skali.aku tgk ko,dia dan YY sesuai sgt.sama2 hebat

    ReplyDelete
  2. Perkara yg perlu ditegur dn dibaiki ialah jgnlah dianjurkan lagi sukan bina badan yg membuka aurat tu, klu nak buat jugak cadangkan tutup antara pusat hingga lutut. Ini tidak, bila org lain buat salah, kita pulak nak halalkan K-pop, halalkan buka aurat melalui andaian murah iaitu menindas kaum wanita. Lebih baik halalkan semua sekali termasuk berbogel dipantai baru betul2 barat dan tak menindas kehendak wanita2 jahiliah. Ini tak, wajib bertudung tu pulak dia kata jahiliah dan menindas. pelik betul.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk